شهردار اردبیل خبر داد:
شهردار اردبیل گفت: در سالجاری شهرداری اردبیل به رغم تنگناهای درآمدی و مالی بیش از 150 پروژه را در حوزه‌های مختلف افتتاح و تقدیم شهروندان کرده است.
کد خبر: ۷۱۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ 03 February 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با آغازین روز دهه فجر و در تقارن لحظه تاریخی ورود امام راحل به میهن اسلامی شاهد برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در مجموعه شورابیل بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه که با استقبال گسترده همشهریان روبرو شد خانواده‌های اردبیلی در جشن 40 سالگی انقلاب برای ارتقای سلامت جسمی و روحی خود به ورزش روی آورده و سعی کردند تا شهرداری را در حرکت بزرگ پیاده‌روی با خانواده همراهی کنند.

شهردار اردبیل افزود: تمام تلاش شهرداری بر این است تا در کنار اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را نیز با هدف ارتقای سلامت و نشاط عمومی اجرایی کند تا فضای این شور و نشاط به وجود آید.

لطف‌اللهیان از اهدای 40 دستگاه دوچرخه به شرکت کنندگان در این همایش خبر داد و بیان کرد: در کنار برگزاری این همایش بزرگ پیاده‌روی شهرداری با تمام امکانات خود در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب حضور پررنگی دارد تا برای همشهریان ابعاد مختلفی از خدمات ارائه شده را بازگو کند.

وی گفت: ما در مدیریت شهری قبل از پیروزی انقلاب برای 25 هزار خانوار در قالب 190 هزار نفر جمعیت ارائه خدمات می‌کردیم در حالی که این شرایط با تحول جدی روبرو شده به طوری که هم اکنون شهرداری برای 120 هزار خانوار و بیش از 530 هزار نفر ارائه خدمات می‌کند.

لطف‌اللهیان خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته ما پروژه‌های متعددی را با محوریت شهر انسان محور و به نیت ارتقای زندگی شهروندان و حفظ تندرستی آنها اجرا کردیم که افتتاح بزرگترین پیست سلامت و راه‌اندازی پیاده‌راه/‌های عالی قاپو و شهیدگاه و همچنین فعال کردن دو فرهنگسرا از جمله آنها بوده است.

وی گفت: همزمان با تقدیم لایحه بودجه سال 98 به شورای شهر فرهنگسرایی آل عبا در یکی از محلات کم برخوردار افتتاح خواهد شد تا ساکنان این مناطق از این فضا استفاده کنند.

شهردار اردبیل از افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی و پروژه‌های متعدد عمرانی در روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: در سالجاری در مجموع شهرداری اردبیل 150 پروژه را افتتاح کرده و در اختیار شهروندان قرار داده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار