رئیس بنیاد شهید اردبیل:
رئیس بنیاد شهید استان اردبیل گفت: جامعه ایثارگری از عدم تحقق یافتن طرح بیمه تکمیلی ناراضی هستند تا با رایزنی بین سازمانی مشکل به صورت ملی در حال برطرف‌سازی باشد.
کد خبر: ۷۰۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 20 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، یاسر شاهی در شورای هماهنگی امور ایثارگران استان اردبیل بر ضرورت رفع موانع موجود بر سر راه بیمه تکمیلی ایثارگران تاکید کرد و افزود: طبق قانون از ابتدای آبان ماه سال جاری رسیدگی به امور مربوط به بیمه تکمیلی ایثارگران از صلاحیت بنیاد شهید و امور ایثارگران خارج شده و به دستگاه‌های مختلف اجرایی نهاده شد.

وی تصریح کرد: به دلیل این که دستگاه‌ها با توجه به فرصت کمی که  برای سازگاری و فراهم کردن ساز و کارهای لازم برای اجرایی شدن طرح بیمه تکمیلی داشتند فرایند لازم به صورت مناسب طی نشد تا آنگونه که باید نیازمندی‌های بیمه تکمیلی ایثارگران برطرف می‌شد، مرتفع نگردد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ادامه داد: اخیرا مجلس شورای اسلامی مصوب کرده تا رسیدگی به بیمه تکمیلی امور ایثارگران بر عهده بنیاد شهید گذاشته شده و بودجه مورد نظر نیز تزریق شود؛ هر چند تاکنون این اتفاق به شکل مناسبی پیاده‌سازی نشده اما در این راستا قول‌های مثبتی دریافت کردیم.

شاهی افزود: دولت، بنیاد شهید و مجلس شورای اسلامی تمامی توان خود را برای برطرف سازی مشکلات مرتبط با بیمه تکمیلی امور ایثارگران بکار می‌گیرند تا فرایند اجرایی برطرف سازی موانع موجود به بهترین شکل ممکن طی شود.

به گفته وی توجه به نگرانی و دغدغه‌های جامعه ایثارگران از ضرورت‌های مهمی بوده که بر عهده یک سازمان یا بنیاد خاص نبوده و باید تمامی دستگاه‌ها نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل یادآور شد: امنیت و آرامش کنونی را مرهون ایثارگری و جان‌فشانی افرادی هستیم که خالصانه جان خود را در راه امنیت و استقلال کشور فدا کردند و تلاش برای حمایت واقعی از چنین انسان‌های پاک‌باخته‌ای یک وظیفه عمومی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار