امام جمعه بیله‌سوار؛
امام جمعه بیله‌سوار با بیان اینکه در چند ماه گذشته شهرستان بیله‌سوار در تیتر خبرگزاری های رسمی کشوری و استانی قرار گرفته است، گفت: ظرفیت رسانه‌ها فرصت طلایی برای شهر ایجاد کرده است.
کد خبر: ۷۰۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ 18 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام اصغر جدایی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه بیله سوار افزود: یکی از بزرگترین مشکلات ظاهری این شهرستان، گل آلود بودن می باشدکه یکی از علت های اصلی آن خاکی است که توسط ماشین آلات کشاورزی وارد شهر می شود.

وی با بیان اینکه برای حل این مشکل باید از ورود ماشین آلات کشاورزی به داخل شهر جلوگیری شود، متذکر شد: باید برای خارج کردن این شهرستان از حالت روستایی و تغییر چهره آن بسیج همگانی شکل بگیرد.

خطیب جمعه بیله سوار اصلی ترین عامل پیشرفت این شهرستان را همت مردم دانست و تاکید کرد: امروز باید مهمترین دغدغه مردم بیله سوار عمران، آبادانی و زیبایی شهر باشد، چراکه مردم اگر در ایجاد آبادانی مشارکت فعال نداشته باشند نباید انتظاری برای تغییر داشت.

وی با اشاره به توجه خاص رسانه ها به بیله سوار تصریح کرد: ظرفیت رسانه ها یک فرصت طلایی ایجاد کرده تا بتوانیم با احساس مسئولیت بیشتر در بین مدیران و مردم چهره شهرستان بیله سوار را دگرگون کنیم.

جدایی همچنین ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) عنوان کرد: حضرت زهرا(س) در عظمت و بزرگی نسب خانوادگی شهره جهان است ‌. خانواده ای نمی توان یافت که مانند حضرت زهرا(س) دارای پدر معصوم، همسر معصوم، فرزندان ذکور معصوم و خود خانم نیز معصومه باشد.

وی با اشاره به بزرگواری حضرت زهرا(س) یادآور شد: حضرت آن قدر بزرگوار است که پیامبر(ص) در توصیف شان فرمودند: «اگر خوبی ها و زیبایی ها به صورت انسانی درآید او فاطمه خواهد بود، بلکه او برتر از آن است. براستی که دخترم فاطمه برترین انسان روی زمین از نظر عنصر و ذات از نظر شرافت و بزرگواری است».

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار