مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛
اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با بارش سنگین برف در اردبیل، ۱۲۰ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.
کد خبر: ۷۰۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 18 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی ضمن اشاره به سامانه بارشی و ناپایدار جوی استان اردبیل، توضیح داد: در این خصوص نزدیک به ۵۰۰ نیروی انسانی با بهره‌گیری از ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات در حالت آماده‌باش قرار دارند.

به گفته وی ۱۲ راهدارخانه ثابت و سیار استان اردبیل در محورهای مواصلاتی و کوهستانی مستقر شده و از آمادگی صد در صدی برای انجام عملیات‌ زمستانی برخوردار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: در راهدارخانه‌های استان نگرانی از لحاظ تامین نمک وجود نداشته و با تامین نمک مورد نیاز از استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان برای ارائه خدمات از آمادگی مورد نیاز برخوردار هستیم.

رحمتی ادامه داد: از همشهریان و مسافران تقاضامندیم تا در انجام سفرهای خود نکات ایمنی را به صورت کامل رعایت کرده و برای اطلاع از وضعیت راه‌های استان با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در ارتباط باشند.

وی با اشاره به اینکه برخورداری از زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی ضروری است، افزود: با برف روبی و نمک پاشی به موقع هیچ گونه مسدودی در محورها نخواهیم داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: تمامی امکانات و تجهیزت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای خدمات‌رسانی جاده‌ای مهیا شده و مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار