شاکی پرونده برابر ادعای اولیه خود در مشهد به‌طور اتفاقی با خانمی جوان می‌شود و به پیشنهاد این خانم قرار بوده اورا به عقد موقت خود درآورد‌.
کد خبر: ۷۰۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 16 January 2019

 

 

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد کاظم تقوی از عملیات ضربتی فرمانده‌ای انتظامی مشهد برای دستگیری عاملان سرقت و کلاه‌برداری خبرداد و اظهار کرد: این عملیات گسترده در دو مرحله و توسط تیم‌های تجسس کلانتری مهرگان و کاظم‌آباد مشهد انجام شد. ماموران کلانتری مهرگان در مرحله نخست این عملیات پیگری گزارش کلاه‌برداری و سرقت چند میلیون تومانی از حساب بانکی مردی که از شهرستان به مشهد آمده بود را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: شاکی پرونده برابر ادعای اولیه خود در مشهد به‌طور اتفاقی با خانمی جوان می‌شود و به پیشنهاد این خانم قرار بوده اورا به عقد موقت خود درآورد‌. تحقیقات اولیه از مرد مذکور حاکی از آن بود که او به خانه همسایه زن مطلقه رفته و با‌ خوردن یک چای نبات بیهوش شده و روز بعد هنگامی که از خواب بیدار می‌شود در می‌یابد موجودی عابربانکش به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: تیم‌های تجسس کلانتری مهرگان مشهد در پیگیری بعدی پرونده همسایه زن مطلقه را که عامل سرقت از حساب عابربانک شاکی بود و همچنین زن جوان که دو فرزند دارد را دستگیر کردند.

وی با اشاره به این مطلب که متهمان به شعبه ۴۰۸ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه چهار مشهد معرفی شده‌اند گفت: تحقیقات در این باره ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار