کد خبر: ۷۰۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 14 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل،‌ مراسم گرامیداشت روز پرستار در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) با حضور کارکنان و مسئولان مدیریت درمان استان،رئیس سازمان نظام پرستاری استان و جمعی از پزشکان در سالن اجتماعات بیمارستان سبلان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم دکتر برجی مدیر درمان استان اردبیل ضمن تبریک این روز به پرستاران، اعلام کرد: اعتبار مربوط به قانون ارتقاء بهره وری برای پرداخت به کارکنان پرستار به استان ابلاغ شده و در اسرع وقت به همکاران پرداخت خواهد شد. 

وی گفت:با پیگیری و جلب حمایت مسئولان ارشد سازمان و شخص مدیرعامل فقیدسازمان مرحوم دکتر نوربخش، وعده ما در جذب نیروی پرستار محقق شد.

دکتر برجی خاطرنشان کرد که بحمدالله رتبه آموزشی پرستاران مجموعه مدیریت درمان استان اردبیل دو برابر شاخص اعلامی از سوی سازمان تامین اجتماعی است.

درخجسته زادروزحضرت زینب(س)مراسم گرامیداشت روزپرستاردراردبیل برگزارشد

دکتر برجی بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی تنها سازمان بیمه گر در کشور هست که به صورت مستقیم وارد عرصه تولید وعرضه خدمات درمانی شده است و در استان اردبیل مدیریت درمان تامین اجتماعی با کمتر از ده درصد نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی متکفل بیش از ٥٠ درصد جمعیت استان می باشد و به آنان که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می باشند، خدمات درمانی ارائه می کند و به فضل الهی با کیفیت ترین خدمات را با پاسخگویی مناسب به جامعه هدف ارائه می دهیم و در هر نقطه از استان که مرکز درمانی نداریم خرید خدمات انجام می دهیم.

وی افزود : در ١٤ ماه اخیر که به عنوان مدیر درمان استان در خدمت همکاران و بیمه شدگان عزیز هستم کارهای بزرگی انجام شده است که می توان گفت در ٢٦ سال گذشته کم نظیر و حتی بی نظیر بوده است و در گام اول بزرگترین و مهمترین اقدام ما معطوف به شناساندن جایگاه مدیریت درمان تامین اجتماعی به مراکز تصمیم گیری چه در داخل استان و چه به مسئولین ارشد سازمان بود و بعد به طرح ومطالبه نداشته هایمان پرداختیم و کارهایی که باید انجام شود. و الحمدالله در این زمینه موفق عمل کردیم وبعداز ١٥ سال مدیرعامل سازمان و وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی به استان اردبیل سفر کردند و از نزدیک کمبودها، نواقص و محرومیت های استان را مشاهده کردند و نتیجه آن شد که با درخواست ما برای جذب نیرو ، ایجاد بخش MRI که آماده سازی مکان استقرار دستگاه به پیمانکار واگذار شده است و درحال اجراست؛ با استاندارسازی و توسعه بخش  اورژانس بیمارستان، با احداث درمانگاه عمومی و تخصصی در محوطه بیمارستان سبلان، با زیبا سازی و سنگ فرش نمودن محوطه بیمارستان سبلان که انجام شد،با ایجاددرمانگاه شماره ٢دراردبیل، با احداث درمانگاه در شهرستان نمین ،  با احداث ساختمان جدید برای درمانگاه شهرستان گرمی ، با ایجاد بخش سنگ شکن که در مدت زمان کمتر از  ٤ماه با پیشرفته ترین دستگاه و درمحیطی مناسب و استاندارکه اولین مرکز سنگ شکن غیر خصوصی استان اردبیل می باشد ، افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت ،  و .... موافقت شد و به فضل الهی در بودجه و اعتبارات سال بعد استان جهش محسوسی اتفاق اقتاده است و سال ٩٨  بهار کار عمرانی برای استان اردبیل خواهد بود و برای تعمیرات اساسی و بحث ارتقاء هتلینگ  بیمارستان های سبلان و ارس اعتبارات خوبی اختصاص یافته است و همه اینها در وضعیت فعلی اقتصادی رخ داده است .
دکتر برجی افزود : پروژه های عمرانی در استان اردبیل ٤  برابر شده است ومعادل ٢٠٠  میلیارد ریال پروژه عمرانی درحال حاضر اجرا می شود و همه اینها در سایه تلاش برای جلب توجه مدیران سازمان اتفاق افتاده است و ما را به آینده امیدوار تر می کند و درسطح استان هم مسئولین ارشد و استاندار محترم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اطلاعات کامل و با جدیت پیگیر امورات و مطالبات حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی هستند که جا دارد از همه این بزرگواران تقدیر وتشکرویژه داشته باشم و تلاش می کنیم سال ٩٨ سال به ثمر نشستن پروژه ها باشد و در این زمینه  از همه همکاران و مسئولان واحدها و ... انتظار همراهی بیشتر و صبر و تحمل و بردباری داریم.
مدیر درمان اردبیل در بخشی از سخنانی خود گفت : تمام مطالبات پرستاران بدون کم و کاستی از طرف مدیریت درمان استان پیگیری می شود و در چهارچوب قوانین و مقررات و با جدیت تمام مطالبات به حق این عزیزان را پیگیری می کنیم .
وی به پروژه حذف دفترچه درمانی در مراکز طرف قرارداد هم اشاره کرد وگفت: در این زمینه درسطح کشورجزوسه استان برتر کشور هسیتم و جا دارد از زحمات همکاران خود در دفتر اسنادپزشکی تشکر کنم و اعلام می کنم که این پروژه با موفقیت در استان در حال اجراست ودراین پروژه درتراز بالایی قرار دادیم .
دکتر برجی مدیر درمان استان در پایان سخنان خود با طرح پرسش روز پرستار با عنوان ((هر پرستار یک مترون)) از همکاران پرستار در سطح استان درخواست کردکه هر پرستار خود را درجایگان مترون قرار دهند و مشکلات موجود را ضمن ارائه راه حل و پیشنهاد عملی برای آنها احصاء وبیان کنند که برای بهترین پاسخ که ارائه گردد هدیه نفیسی از طرف مدیریت درمان استان اهداء خواهد شد .
در این مراسم دکتر نوجوان رئیس بیمارستان سبلان هم با بیان برخی مطالب و عملکردمجموعه بیمارستان سبلان این روز را به کلیه همکاران پرستار تبریک گفت و از تلاش و همکاران و صبر و تحمل آنان وخوشروزی و رفتار توام با مهر و عطوفت همکاران با بیماران تقدیر وتشکر کرد.
دکترمظفری رئیس سازمان نظام پرستاری هم دراین مراسم به ایرادسخن پرداخت و اززحمات پرستاران درارائه خدمات بی منت به بیماران تشکرکرد و خواستاراجرای قوانین موضوعه کشوردرراستای احقاق حقوق پرستاران ازطرف مسئولین اجرایی کشورشد.
مراسم با اجرای برنامه های شاد ادامه یافت و در پایان با اهداء لوح تقدیروهدایایی از پرستاران نمونه استان و پرستاران منتخب بیمارستان سبلان اردبیل تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار