تقدیر از گزینشگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل
به مناسبت سالگردتاسیس نهادگزینش به فرمان بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی ازهمکاران رابط گزینش حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۷۰۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 10 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل،‌دکتربرجی مدیردرمان استان اردبیل دراین مراسم گفت:کارگزینش نوعی قضاوت کردن می باشد و باید به دورازهرگونه حب و بغض شخصی باشد و ضمن درنظرگرفتن مصالح عمومی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سازمان تامین اجتماعی، باید معیشت افراد ونسل جویای کارهم مدنظرباشد تاخدای نکرده انتخاب و قضاوت ما به هیچکدام از اینها لطمه ایی وارد نکند و به همین خاطرهست که کارشما عزیزان واقعاً سخت هست و با هیچ مقیاس مادی نمی توان اهمیت و دقت کارگزینش را بیان کرد و موردتجلیل قرارداد.

به مناسبت سالگردتاسیس نهادگزینش به فرمان بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی ازهمکاران رابط گزینش حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل تجلیل بعمل آمد

وی افزود: کارگزینش کارمعنوی و باورمحورهست و فقط با عشق و ایمان وعلاقه باطنی می توان دراین عرصه خدمت کرد و امیدوارم شما همکاران گزینش درسایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) موفق باشید ودرنتیجه فعالیت و تلاش شماعزیزان نیروهایی جذب سازمان گردند که برای بیمه شدگان عزیز مایه خیرو برکت واقع شوند.

در ادامه همکاران رابط گزینش هم با بیان نظرات خود ازتوجهات و حمایت های مدیردرمان استان ازنیروهای  حوزه گزینش استان تشکر کردند.

در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیرازطرف دکتربرجی مدیردرمان استان ازتلاش ها و فعالیت های رابطین گزینش استان تجلیل بعمل آمد .
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار