کد خبر: ۷۰۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 08 January 2019

به گزارش مهر، با برگزاری مراسمی در سال تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی از قهرمانان تولید و فعالان بخش کشاورزی استان اردبیل تجلیل به عمل آمد.

این برنامه که با هدف ایجاد انگیزه رقابت سالم بین کشاورزان برگزار شد ، با معرفی الگوهای عملی و قابل اعتماد و ارج نهادن به تلاش‌های تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی پایه‌ریزی گردید.

در این آئین، تولیدکننده نمونه سیب زمینی، زنبوردار نمونه، تولید کننده نمونه گندم آبی و مددکار ترویجی نمونه معرفی شد.

همچنین از تولید کننده نمونه چغندر قند، باغدار نمونه انگور آبی، مسئول نمونه مرکز جهاد کشاورزی، بهره‌بردار نمونه آبیاری بارانی و تولید کننده نمونه تجلیل شد.

اشتغال ۳۷ درصدی استان اردبیل با کشاورزی

در ابتدای این مراسم نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: کشاورزی به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه و کارآفرینی شناخته شده و ۳۷ درصد اشتغال به دست آمده اردبیل مربوط به بخش کشاورزی است.

حجت‌الاسلام اکبری کشاورزان را جهادگران عرصه تولید دانست و افزود: تجلیل از کشاورزان در ایجاد انگیزه رقابت سالم و توان‌افزایی آنان بسیار مفید واقع خواهد شد.

وی یادآور شد: قطار توسعه از میان مزارع گذشته و راهکار دستیابی به این مهم توجه ویژه به رشد و توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی با توجه به نیازمندی‌های کشاورزان محقق می‌شود، لذا ضروری است نگاه ویژه و مثبتی را در ارائه تسهیلات و حمایت از روستائیان صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار