مدیرکل امور عشایر ‌اردبیل از افزایش سهم تسهیلات عشایر استان خبر داد و گفت: رونق تولیدات عشایر و فروش آنها به قیمت واقعی و برگشت سود به جیب عشایر از مهمترین برنامه‌ها در ‌اردبیل ‌است.
کد خبر: ۷۰۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 07 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، عرفت آذری در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان خلخال اظهار داشت:  با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در راستای بررسی مسائل و مشکلات عشایر و به‌کارگیری راهکارهای کاهش این مشکلات معیشت عشایر این استان رونق گرفته و شاهد فزایش رضایتمندی این قشر از خدمات ارائه شده هستیم.

وی از افزایش سطح خدمات ارائه شده به این قشر از جمله افزایش میزان نهاده‌های دامی توزیع شده در بین واحدهای دامی عشایر خبر داد و گفت: تلاش‌های خوبی در زمینه حمایت از عشایر انجام شده و با توجه به اینکه خدمت به این قشر زحمتکش وظیفه و رسالت اصلی در راستای تحقق رونق تولیدات بومی و تحقق اقتصاد مقاومتی بوده انتظار می‌رود نهادهای مربوطه نیز در اینزمینه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل از افزایش سهم تسهیلات عشایر استان خبر داد و افزود: رونق تولیدات عشایر و فروش آنها به قیمت واقعی و برگشت سود به جیب عشایر از مهمترین برنامه‌ها در استان اردبیل بوده و در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال نیز در این دیدار اشاره به اینکه تاکنون هیچ اسم و نامی از عشایر شهرستان خلخال وجود نداشت، بیان کرد: جشنواره عشایر نه تنها زمینه‌ساز معرفی عشایر به مردم استان و کشور شد بلکه عشایر شهرستان خلخال نیز با تولیدات ارزشمند خود حرفی برای گفتن دارند.

فریدون بابایی افزود: بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات اداره کل عشایری تسهیلات لازم برای عشایر شهرستان در سال 97 در نظر گرفته شده بود که در برخی مواقع عشایر با مشکل ضمانت در بانک عامل روبه‌رو بودند که با جلسات برگزار شده این مشکل مرتفع شد تا این قشر زحمتکش در سریع‌ترین زمان به تسهیلات لازم برسند.

وی مدیریت در تولیدات و فروش آنها و برگشت سود به عشایر را از برنامه‌های دولت در شهرستان در حوزه اداره امور عشایر دانست و تصریح کرد: دولت از عشایر در بخش‌های مهم حمایت کرده و این حمایت ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار