شهردار اردبیل خبر داد:
شهردار اردبیل از افتتاح پروژه‌های شهرداری اردبیل به ارزش 300 میلیارد ريال در دهه فجر سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 04 January 2019
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی محدودیت مالی برای شهرداری اردبیل بی‌معناست و ما اولویت اساسی را در اجرای کارها و فعالیت‌ها بر ارتقای سیمای شهری قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در 40 سالگی انقلاب و در جشن‌های ایام دهه فجر سالجاری پروژه‌هایی از قبیل توسعه شورابیل، ایستگاه‌های آتش‌نشانی و ساماندهی آرامستان‌ها افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: پروژه گذرگاه فرهنگی و هنری عالی‌قاپو، اعمال تخفیف 30 درصدی در پروانه‌های ساخت و ساز طبق سال‌های گذشته، پخش 40 سرود انقلاب از 40 مسجد شهر اردبیل، اجرای تئاتر‌های متنوع با محتوای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در نظام جمهوری اسلامی و برگزاری جشن انقلاب در سالن رضازاده جزو این برنامه‌هاست.
 
شهردار اردبیل به تقارن ایام فاطمیه با ایام بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: ما در نظر داریم تا برنامه‌های خود را با محتوای ملی و مذهبی در این ایام برگزار کنیم و در صورت فراهم شدن تمهیدات لازم شاهد برگزاری جشن بزرگ انقلاب در اردبیل خواهیم بود.

لطف‌اللهیان حضور هنرمندان ملی و استانی را در اردبیل همزمان با ایام‌الله دهه فجر یادآور شد و بیان کرد: مستندسازی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با عنوان 40 سال توسعه شهری در اردبیل را نیز در دستور کار قرار دادیم.

وی همچنین از برپایی جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در پیاده‌راه‌ها خبر داد و افزود: آذین‌بندی و چراغانی مسیرهای شهری، ایجاد انضباط شهری در مسیرهای راهپیمائی و برگزاری شب شعر و خاطره از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده شهرداری برای این ایام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار