یک روزنامه‌نگار:
ترور شخصیتی عناصر افشاگر و ضدفساد نه مربوط به امروز و دیروز بلکه به درازای تاریخ است؛ امروز هم دهها روزنامه‌نگار ملی و محلی به خاطر ...
کد خبر: ۶۹۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ 03 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، علی‌اکبر روح‌نواز در صفحه شخصی خود نوشت:

 
واکنش‌های کنونی دولتمردان و سازمان قدرت و ثروت به ماجرای تاراج منابع و ثروت ملی در پوشش خصوصی‌سازی بالاخص معامله پرسود کشت و صنعت مغان و شیوه تصاحب مجتمع 50 هکتاری و هزار میلیارد ریالی صنعت گوشت اردبیل توسط رئیس سازمان خصوصی‌سازی، نماد و مصداق بارزی از اثرات سودمند و پرفایده روزنامه نگاری،تحقیقی ضدفساد و افشاگر است.

آقای اکبر اعلمی روزنامه‌نگار باسابقه و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با 2 فقره گزارش تحقیقی و مستند درباره مفت فروشی "کشت و صنعت مغان" و خودمانی سازی "مجتمع گوشت اردبیل"، مسئولیت نهادهای مسئول و نمایندگان محترم مجلس را به تنهایی بر دوش کشیده و دولت را در وضعیت "آچمز" قرار داده است.

ترور شخصیتی عناصر افشاگر و ضدفساد نه مربوط به امروز و دیروز بلکه به درازای تاریخ است؛ امروز هم آقای اعلمی و دهها روزنامه‌نگار ملی و محلی( منجمله حقیر) به جرم ورود به حیات، حیاط خلوت رانت‌خواران آماج فشار، تهدید و حمله هستند بی آن که آمران و عاملان بدانند، این حرکت الهام بخش،عظیم و سد شکن به پشتوانه ملت به سرمنزل مقصود نزدیک است.

صفحه شخصی نویسنده: https://www.instagram.com/rohnavaz84/

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار