مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل مطرح کرد
کد خبر: ۶۹۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 02 January 2019

حسن محمدی
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت : انشاالله با برگزاری این جلسات، هم افزایی و هم اندیشی بتوانیم تصمیمات موثری در حوزه منابع انسانی اخذ کنیم.

حسن محمدی افزود با توجه به دغدغه کارکنان و تلاش و اهتمام درجهت رفع مشکلات آنان انشالله بتوانیم با صدای واحد این مسائل را به شرکت مادر تخصصی توانیر اعلام کنیم.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه در شرکت توزیع برق استان هدف از تشکیل این جلسات را تلاشی برای ارتقاء جایگاه منابع انسانی در صنعت برق و بررسی مسائل و مشکلات این حوزه و ارائه راهکار و بهره گیری از تجربیات معاونین و نمایندگان شرکت های حاضرعنوان نمود.

سپس معاون منابع انسانی شرکت گفت: با توجه به اینکه پارادایم های منابع انسانی عوض شده ، طبعا مدیریت منابع انسانی نیز دستخوش تغییر و تحول شده است.

خانم سبحانی افزود با توجه به نقش و اهمیت مدیریت منابع انسانی در موفقیت سازمان بی شک سرمایه گذاری و نگاهی نو به این حوزه، می تواند ما را در رساندن به اهداف سازمان یاری کند.

در ادامه چالش های موجود درمسیررشد وتعالی کارکنان وارتقای عملکرد آن ها و سایر مسائل مرتبط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار