کد خبر: ۶۹۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 02 January 2019

به گزارش تسنیم، اکبر بهنامجو در جلسه‌ای با مسئولان استان اردبیل اظهار داشت: راه‌اندازی ایجاد دانشگاه صنعتی در استان اردبیل یک ضرورت مهم و اساسی است و در این زمینه پیگیری‌های لازم مبنای کار قرار دارد تا بتوانیم توسعه فعالیت‌های صنعتی استان را به سطح قابل قبول برسانیم.

وی بیان کرد: صنعتی‌سازی در استان به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است چرا که استان اردبیل به دلیل خام‌فروشی محصولات کشاورزی نتوانسته چرخه اقتصادی متحولی داشته  باشد و در صورت اهمیت به این مهم و استفاده از ظرفیت دانشجویان نخبه و کاردان می‌توانیم حوزه صنعتی استان را به پیشرفت برسانیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اجرای برنامه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز  تصریح کرد: با توجه به این که آسیب‌هایی که اعتیاد به فرد و جامعه وارد می‌کند باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد به همین دلیل در این زمینه نیز نیازمند اقدامات درمانی و بازپروری و افزایش زیرساخت‌های لازم هستیم تا مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

بهنامجو بیان کرد: با توجه به این نکته که آسیب‌هایی همچون اعتیاد گریبانگیر کل جامعه می‌شود و زمینه توسعه و گسترش سایر آسیب‌ها را در جامعه فراهم می‌کند باید برنامه‌ریزی برای پیگیری احداث کمپین نگهداری و بازپروری معتادان در اردبیل با جدیت در اردبیل انجام داده شود.

وی تصریح کرد: تکریم از مفاخیر بین‌المللی نیز به عنوان یک الگوی شاخص باید در جامعه تداوم یابد تا بتوانیم مسیر و هدف مشخصی برای جوانان و نسل امروز جامعه خود تعیین کنیم تا جوانان ما با الگوگیری از هر فردی برای آینده خود تصمیم نگیرند و سرنوشت خود را نابود نکنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار