مدیرمسئول نشریه به مخاطبان پیام صادر کرد
چشم‌انداز اردبیل به شماره 100 رسید، برخی از مسائل ساختاری ما هم 100ساله هستند و احتمالاً سال‌ها با ما خواهند بود، پس تلاش می‌کنیم تا این نشریه را...
کد خبر: ۶۹۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 31 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل، هفته نامه سیاسی فرهنگی چشم انداز اردبیل همزمان با انتشار صدمین شماره خود به قلم مدیرمسئول خود به مخاطبان پیامی صادر کرده که به شرح زیر است.

فروردین ماه سال 92 بود که نخستین شماره چشم‌انداز اردبیل با شعار "اولین نشریه توسعه محور استان" در پیشخوان مطبوعات قرار گرفت با این امید که تعالی و پیشرفت استان را در حوزه‌های گوناگون مطالبه و به سهم خود چراغ راهی برای این مقصود باشد.

مرور شماره‌های این نشریه در دولتهای نهم، دهم و یازدهم بیانگر این مهم است که چشم‌انداز اردبیل به عنوان نمادی از رسانه به مفهوم واقعی بخش خصوصی و مستقل، مطالبات و خواسته‌های مردم را فارغ از حاکمیت دولتها با تفکرات خاص جزو اولویت خود دانسته و در این مسیر با افتخار متحمل فشارها و هزینه‌های فراوان از سوی جریان‌های سیاسی و صاحبان قدرت و ثروت شده است.

ناگفته پیداست که یکی از موانع جدی در توسعه، وجود فساد اداری، اقتصادی و...است و استان اردبیل هم در روند طبیعی حرکت خود، کم و بیش با این پدیده مواجه بوده، هست و خواهد بود و لذاست که هفته‌نامه چشم انداز اردبیل به عنوان رسانه پیشرو و متکی بر روزنامه‌نگاری ضدفساد و افشاگر سعی کرده تا پیگیری این موضوع را در صدر تولیدات محتوایی خود قرار دهد و در جشن صدمین شماره خود افتخار می‌کند که از دید مخاطبین وفادار و ارزشمند خود که همانا سرمایه اصلی، ماندگار و پایدار نشریه هستند، توانسته است هر چند اندک در این باره به رسالت و وظیفه خود عمل کند.

چشم‌انداز اردبیل به شماره 100 رسید، برخی از مسائل ساختاری ما هم 100ساله هستند و احتمالاً سال‌ها با ما خواهند بود، پس تلاش می‌کنیم تا این نشریه را که امروز در گستره آذربایجان( شمالغرب کشور) تولید و توزیع می شود، به همت و حمیت اعضای تحریریه و تشویق و ترغیب مخاطبان روبه تزاید، همراه توسعه و ترقی این دیار عزیز قرار دهیم.

علی‌اکبر روح‌نواز؛ صاحب امتیاز و مدیرمسئول هفته‌نامه چشم‌انداز اردبیل

برخی مطالب این شماره را اینجا ببینید.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/10/10/448867_813.jpg

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار