کد خبر: ۶۹۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 29 December 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل که در سالن جلسات شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی که توانایی استفاده از مصوبات تشویقی را ندارند بدون هیچ گونه تعللی باید استعفا دهند.

وی افزود: اخیرا مصوبه‌ای با ارائه مشوقاتی هم چون حق بیمه کارآفرینی که برای کارگاه‌های جدید در نظر گرفته شده است، طبق این مصوبه ۲۳ درصد حق بیمه شاغلین در کارگاه‌ها را دولت به عهده خود می‌گیرد که یک یارانه بسیار خوب در جهت توسعه اشتغال و کار آفرینی است.

استاندار اردبیل بیان کرد: متاسفانه تا به امروز دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در این خصوص بسیار ضعیف عمل کرده‌اند و هر دستگاه اجرایی که توانایی انجام این کار را ندارد بدون هیچ‌گونه تعللی باید استعفا دهد و از این رو دستگاه‌های اجرایی تا فردا زمان دارند تا برای استفاده کردن از این مزیت اقدامات لازم را انجام‌ دهند و در صورت عدم توجه به این موضوع از نظر بنده هیچ مسؤولیتی در دستگاه اجرایی نخواهند داشت.

بهنام جو با اشاره به سهم استان اردبیل از تسهیلات اشتغال خانگی ادامه داد: برای تسهیلات اشتغال خانگی در استان اردبیل ۱۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که تا به امروز فقط ۵ میلیارد تومان پرداخت شده است که این میزان نیز قابل قبول نبوده و باید پیگیری‌های لازم در جهت استفاده از این تسهیلات انجام شود.

وی گفت: برخی از بانک‌ها علاوه بر تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر از منابع داخلی خود و صندوق توسعه ملی نیز تسهیلات مناسبی را ارائه می‌کنند به طوری‌که در برخی از بانک‌ها تا ۵ برابر افزایش در میزان تسهیلات ارائه شده نسبت به سال قبل مشاهده می‌شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
بایستی استاندار مدیران مربوطه به وام دهندگان را بردارد اموزش فنی وحرفه ای و اداره کار و امور اجتماعی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار