واکنش عتباتی به ادعای رئیس سازمان خصوصی‌سازی
دادستان اردبیل با اشاره به تشکیل پرونده کیفری برای رئیس سازمان خصوصی‌سازی در پرونده مجتمع گوشت اردبیل، گفت: پرونده مفتوح و در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۶۹۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 27 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل، سید ناصر عتباتی امروز در جمع خبرنگاران، به علت تشکیل پرونده برای خریداران مجتمع بزرگ گوشت اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: مجتمع گوشت اردبیل یکی از ظرفیت‌های فوق‌العاده این استان بود که امکانات فوق‌العاده‌ای در بحث نگهداری و حفظ مواد پروتئینی داشت که در سال ۸۵ به رقمی کمتر از 4میلیارد تومان واگذار شده است.

افزود: خریداران این مجتمع بزرگ تاکنون هیچ رقمی از وجوه متعلق به دولت و بانک ملی را پرداخت نکرده‌اند، در حالی که ارزش فعلی آن بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان می‌باشد.

عتباتی در رابطه با ادعای پرداخت همه بدهی‌ها از سوی خریداران مجتمع گوشت اردبیل تصریح کرد: خریداران بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کرده و حدود ۲۰ میلیارد تومان از بدهی به بانک ملی و همچنین بدهی از بابت واگذاری مجتمع گوشت اردبیل باقی مانده است. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به تشکیل پرونده کیفری برای خریداران مجتمع گوشت اردبیل، تصریح کرد: پرونده تشکیل یافته برای خریداران مفتوح بوده و تیم کارشناسی موضوع را به صورت دقیق بررسی و تا وصول همه بدهی‌ها پیگیری می‌نماید.

وی ادامه داد: رییس سازمان خصوصی‌سازی به عنوان یکی از خریداران و سهامداران عمده این شرکت احضار و در آگاهی و دادستانی مورد سئوال قرار گرفت و در اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی و دادسرا از او تحقیق شده است و سوابق پرونده موجود است.

عتباتی با تکذیب ادعاها و ادبیات مطروحه به نقل از رییس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه متن حاشیه اظهار کرد: آقای پوری حسینی در صحبت با بنده اظهاراتشان در این برنامه را تکذیب و به مجری نسبت داده‌اند در حالی‌که فیلم و متن آن موجود است و در رسانه‌ها به نقل از رییس سازمان خصوصی سازی منعکس شده است.

در این باره بخوانید

رئیس‌سازمان خصوصی‌سازی:دادستان اردبیل گفت نوش جانتان!

به گزارش تابناک اردبیل، پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی در برنامه متن حاشیه که از شبکه سه سیما پخش می‌شد، به تشریح عملکرد خود در حوزه واگذار‌ی‌ها پرداخته و در قسمتی از اظهاراتش، جمله‌ای را به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل که در جایگاه مدعی العموم به عدم پرداخت وجوه بیت المال در واگذاری مجتمع صنعتی گوشت اردبیل ورود و رییس سازمان خصوصی سازی را احضار کرده بود، نسبت داده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار