آیا فاجعه‌ای دیگر در راه است؟
فردی که به‌عنوان متقاضی خرید کشت و صنعت مغان یاد می‌شود، در کمیسیون اصل 90 پرونده دارد و ثروت نجومی‌اش را با رانت به دست آورده است.
کد خبر: ۶۹۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 18 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل، بعد از ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان به یکی از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، حال اخباری مبنی بر احتمال واگذاری بزرگ‌ترین مجموعه کشاورزی ایران به شخص حقیقی مطرح است که واکنش‌هایی را نیز به دنبال داشته است و آنان عنوان کرده‌اند تمرکز و تداول ثروت در دست افراد و گروه‌های خاص طبق بند 2 اصل 43 ق. اساسی ممنوع است.

اکبر اعلمی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در این باره می‌نویسد: "شایعاتی در منطقه مبنی بر احتمال واگذاری کشت و صنعت مغان به یک شخص مطرح است که بخش قابل توجهی از ثروت نجومی‌اش از محل رانت و ویژه‌خواری و زد و بند با برخی مسئولان و نمایندگان سابق مجلس به دست آمده و در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هم دارای پرونده می‌باشد. اگر این شایعه درست باشد، یک فاجعه است و در این صورت با تمرکز بخش زیادی از املاک و منابع خطّه آذربایجان در انحصار یک فرد متمولِ....، سرمایه‌داری غربی روسفید خواهد شد‌."

آناج نوشت:پیش از این واگذاری کشت و صنعت مغان به قیمت پایین مورد اعتراض عمومی واقع شد و بعدها با گزارش وزارت اقتصاد و دارایی مبنی بر اعلام ورشکستگی شرکت خواهان خرید کشت و صنعت مغان، دادستانی مانع فروش آن به‌سبب فقدان اهلیت خریدار شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
شیرین عسل هست که باقیمت خیلی نازل میخادبخره ازدوستان اقای پو...ی هم هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
شیرین عسل باقیمت خیلی پایین ترازپفک نمکی کشت وصنعت راخریده است،محصولات کشت وصنعت مغان رابرای فراوری به تبریزنبردیاازکارگران تبریزی درمغان استفاده نکند!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار