کد خبر: ۶۹۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰ 16 December 2018

تابناک / سالاری با بیان اینکه نقاط حادثه خیز گیلان و رفع موانع آن در الویت برنامه ها قرار گیرد گفت: نصب بنر در جاده ها، ایمنی را کاهش می‌دهد.

 

 

 

«مصطفی سالاری»، عصرامروز(شنبه،۲۴ آذر) در دیدار با کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اظهار کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نقشی ارزنده در توسعه و روتق اقتصادی جامعه عهده دار است. 
 
استاندار گیلان با بیان اینکه حمل نقل ریلی، هوایی، دریایی و جاده ای چهار محور جابجایی کالا و مسافر را برعهده دارند گفت: حمل و نقل جاده ای نقش پررنگی در حمل و جابجایی کالا و مسافر دارد.
 
وی به نوسانات اقتصادی و موانع بخش حمل و نقل جاده ای اشاره و تصریح کرد: متاسفانه در چند ماه اخیر به دلیل افزایش ارز و قیمت ها، درآمد بخش حمل و نقل کاهش و هزینه ها افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد: کنترل این نوسانات بخشی توسط دولت با واگذاری و کاهش هزینه لاستیک و عدم افزایش سوخت انجام شده است. 
 
سالاری خاطرنشان کرد: بیش از گرانی، نوسانات است که بسیار آزار دهنده است.
 
استاندار گیلان  با تاکید بر اینکه در آمد ثابت  بوده و دراین شرایط قدرت خرید  با توجه به تورم کاهش یافته است تصریح کرد: با توجه به تورم موجود در چند ماه اخیر حمل و نقل کشور با چالش های جدی مواجه شده است.
 
وی اضافه کرد: بخشی از حل مشکلات ملی بوده و بخشی دیگر استانی است که با همکاری، مدیریت و برنامه ریزی در استان  می توان بخش عمده ای از مشکلات این قشر را در استان کاهش داد. استاندار گیلان به شناسایی نقاط حادثه خیر تاکید و تصریح کرد: تقاط حادثه خیز جاده ای گیلان که بیشترین تصادفات و فوتی ها را دارد شناسایی و در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
 
 
وی ادامه داد: برای رفع موانع نقاط حادثه خیز و مهم جاده ای اعتبارات ویژه ای اختصاص خواهد یافت.
 
سالاری اظهار کرد: نصب بنر ایمنی جاده ها را کاهش می دهد بدین سبب این اداره کل موظف است که از نصب بنرها و ساخت و سازهای بی رویه  جلوگیری  کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار