کد خبر: ۶۹۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ 13 December 2018

محمدرضا برادران بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت اماکن ورزشی استان اردبیل تصریح کرد: جلب اعتماد و رضایت خانواده‌ها و جوانان از محیط‌های ورزشی نیازمند توجه مضاعف به رعایت قوانین و مقررات جاری کشور بوده و هرگونه تخلف در این حوزه با برخورد جدی همراه خواهد شد.

وی از تشدید نظارت‌ها در بررسی عملکرد باشگاه‌ها خبر داد و افزود: پس از چندین مرحله بازرسی، باشگاه هایی که استانداردها و موارد قانونی اعلام شده را به هر دلیلی رعایت نکرده بودند، مورد تذکر قرار گرفته و درسایر تخلفات آشکار و غیرقانونی نیز طبق موازین اعلامی اقدام به پلمب گردید.

معاون ورزشی اداره‌ ورزش و جوانان استان تصریح کرد: از تعداد ۱۰ باشگاه پلمب شده استان اردبیل، چهار مورد به دلیل عدم برخورداری از مجوز فعالیت، یک مورد به دلیل فعالیت در تعطیلات شب قدر، یک مورد به دلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی و چهار مورد دیگر نیز به علت عدم تمدید مجوز فاقد شرایط لازم برای ادامه فعالیت معرفی شدند.

برادران با اشاره به ضرورت افزایش سرانه ورزشی استان، تاکید کرد: افزایش اماکن ورزشی  به شرطی قابل قبول خواهد بود که قوانین جاری کشور رعایت شده و در این مسیر اجازه سوء‌استفاده به افراد خاص داده نخواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف مسئولان اجرایی استان سالم سازی اماکن ورزشی بوده که با نظارت بی‌وقفه در تمامی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی محقق خواهد شد.

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان یادآور شد: تمامی باشگاه‌های فعال ورزشی استان به صورت مستمر مورد بازبینی و نظارت کارشناسان مربوط قرار می‌گیرند و مدیران اماکن ورزشی ملزم به رعایت قوانین اعلامی خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار