کد خبر: ۶۸۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 11 December 2018

علی دولتی‌مهر گفت: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی با ورود سامانه جدید علاوه بر افزایش دمای استان، وزش بادهای تند تا شدید در منطقه حاکم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وزش بادها از سمت جنوب و جنوب غربی خواهد بود، افزود: در پی وزش بادهای گرمیج دمای هوای استان طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نسبت به روز گذشته با افزایش محسوسی همراه شده و فشار هوای سطح زمین نیز روند کاهشی را خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: سرعت وزش باد امروز تا ۷۲ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید و این میزان در روز چهارشنبه تا ۷۹ کیلومتر نیز پیش‌بینی می‌شود.

دولتی‌مهر یادآور شد: نواحی که بیشترین سرعت وزش باد در استان را احساس خواهند کرد، در شهرستان‌های مشگین‌شهر، گرمی، اردبیل، نیر، سرعین، نمین و کوثر بوده و با شدت کمتر وزش بادهای نه چندان شدید در پارس‌آباد، خلخال و بیله‌سوار نیز تداوم خواهد داشت.

وی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه روند کنونی به مدت سه روز در استان ادامه پیدا خواهد کرد، اضافه کرد: در پی تندباد اخیر احتمال وارد آمدن خسارت جزئی به مبلمان شهری و تاسیسات برون شهری و روستایی اردبیل وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار