داوطلبان آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد و همچنین بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز۱۶ آذرماه می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.
کد خبر: ۶۸۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 07 December 2018
تابناک اردبیل: داوطلبان آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد و همچنین بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز۱۶ آذرماه می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.
 
ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز جمعه ۱۶ آذرماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود.
 
داوطلبان این آزمون از امروز تا در روز یکشنبه ۲۵ آذرماه برای مراجعه به سایت سازمان سنجش و پر کردن فرم ثبت‌نام مهلت دارند.
 
داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی باشند که شرایط شرکت در آزمون نیز همزمان با شروع ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
 
بر اساس ضوابط هر یک از داوطلبان می‌توانند حداکثر در ۲ کدرشته امتحانی طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام متقاضی شوند.
 
بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی کارشناسی ارشد و نخستین مرحله بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنج شنبه ۵ و جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.
 
کارت شرکت در آزمون نیز دوم اردیبهشت‌ماه توزیع می‌شود.
 
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار