کد خبر: ۶۸۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 06 December 2018

به گزارش تسنیم جمال پیله‌ور عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در راستای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان سه نفر از روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان اردبیل استعفای خود را اعلام کرده و عرصه را برای جوانان باز کردند.

وی با بیان این که روسای بازنشسته هیئت‌های ورزشی باید تا 15 آذر استعفای خود را اعلام می‌کردند گفت: با استعفای روسای سه هیئت ورزشی شهرستان اردبیل، آقایان صادق آرامش به عنوان رییس هیات شمشیربازی، مسعود صفرزاده رئیس هیات وزنه برداری و غلامرضا حسنعلی‌زاده به عنوان سرپرست هیئت والیبال شهرستان اردبیل منصوب شدند.

پیله‌ور افزود: منع به کار گیری بازنشستگان برای سه هیئت شهرستان اردبیل صدق می‌کرد که آقایان شمس‌الدین عاملی رئیس هیئت والیبال، بابا محمودی رئیس هیئت شمشیربازی و داوود بهتاج رئیس هیات وزنه برداری شهرستان اردبیل در این راستا استعفا داده و فضا را برای جوانان باز کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه پیشکسوتان ورزش سرمایه و برکت ورزش هستند بیان کرد: بدون شک پیشکسوتان ورزش نقش بی‌بدیلی در توسعه و پیشرفت ورزش داشته و معتقد هستیم که پیشکسوتان برکت و سرمایه با ارزش ورزش هستند.

پیله‌ور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پیشکسوتان ورزش اظهار کرد: با وجود اینکه پیشکسوتان ورزش سرمایه با ارزشی هستند ولی باید بدانیم که باید عرصه را جهت اعتماد به جوانان باز کنیم تا جوان با انرژی و روحیه بالا و با بهره گیری از توانمندی های بتواند خود را به جامعه اثبات کند و برای پیشرفت ورزش بیش از پیش تلاش کنند.

وی به جایگاه پیشکسوتان ورزشی در بین مردم هم اشاره کرد و گفت: پیشکسوتان به عنوان ذخایر ورزشی مورد تکریم و احترام هستند، بدون شک استفاده از تجربیات آنان می تواند کمک بزرگی به جوانان و ورزشکاران برای موفقیت بیشتر و بهتر در تمامی عرصه‌های ملی و بین‌المللی بکند.

پیله‌ور افزود: به زودی از این پیشکسوتان که سالیان متمادی برای توسعه و پیشرفت ورزش استان تلاش کردند تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار