مدیرکل ورزش‌وجوانان استان خبر داد؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با تایید نماینده فدراسیون جهانی والیبال، میزبانی اردبیل از این دوره از رقابت‌ها قطعی شد.
کد خبر: ۶۸۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 06 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل،بهرام آقاخانی تصریح کرد: با بازدید فنی نماینده فدراسیون جهانی والیبال از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مجموعه ورزشی رضازاده، میزبانی اردبیل از لیگ ملت‌های جهانی والیبال مورد تایید نهایی قرار گرفت تا یکی دیگر از حساسترین مسابقات جهانی را در این منطقه از کشورمان شاهد باشیم.

وی افزود: تجربه خوب استان اردبیل در میزبانی از مسابقات والیبال امیدهای آسیا و انتخابی جهان در رده سنی بزرگسالان در کنار برخورداری از زیرساخت‌های مناسب ورزشی و اتحاد و انسجام مناسب مسئولان ورزشی و اجرایی باعث شد تا بار دیگر مهر تاییدی بر میزبانی استان از مسابقات مهم جهانی زده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: کریستین واسمر که به نماینده از FIVB از مجموعه ورزشی شش هزار نفری حسین رضازاده بازدید می‌کرد، ضمن تایید امکانات موجود در مجموعه مواردی را برای برگزاری هر چه مطلوب مسابقات مورد تاکید قرار داد.

آقاخانی اضافه کرد: برگزاری این دوره از مسابقات در سطح مطلوب فرصت بسیار ارزشمندی را برای دستیابی به اهداف توریسم ورزشی فراهم می‌کند تا بتوانیم در معرفی اردبیل در بین جهانیان و رونق گردشگری موفق ظاهر شویم.

وی با اشاره به اینکه چهارمین هفته از لیگ ملت‌های والیبال جهان خردادماه سال آتی در اردبیل برگزار خواهد شد، توضیح داد: با حضور پرشور والیبال دوستان یکی دیگر از مهمترین مسابقات بین‌المللی را در استان شاهد خواهیم بود و مطمئنا ورزش دوستان چشم‌انتظار آغاز یکی دیگر از رقابت‌های حساس والیبال خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: در این مرحله از مسابقات تیم‌های ملی استرالیا، فرانسه و پرتغال در اردبیل حاضر خواهند شد و با حضور پرشور تماشاگران امیدوار به کسب حداکثر امتیازات خواهیم بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
اردبیل هتل مجهزی نداره وورزشکاران مجبورندمسافت30کیلومتری تاسرعین روبرندواین درشان اردبیل نیست
اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
ورزشگاه مجهزرضازاده هم به لطف دولت احمدی نژادساخته شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار