کد خبر: ۶۸۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 06 December 2018

سرهنگ کریم نوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی های گروه‌ها و اقشار مختلف در راستای پیشبرد اهداف پلیس در استان از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌ها بوده چرا که این امر می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای منیت و آرامش اجتماعی در منطقه شود.

وی افزود: به‌ همین منظور و در راستای فعالیت‌های رسانه‌ای فرماندهی انتظامی استان اردبیل در نظر دارد نسبت به جذب نیروهای توانمند٬ انقلابی٬ ولایی و متخصص در حوزه‌های خبرنگاری و عکاسی در قالب خبرنگار افتخاری که علاقمند بوده و شرایط لازم برای همکاری با نیروی انتظامی را داشته باشند اقدام کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل با تاکید بر اطلاع‌رسانی جامع و هدفمند موضوع به خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در استان بیان کرد: علاقمندان در صورت تمایل به ثبت‌نام و همکاری در این زمینه اسامی خود را تا 72 ساعت آینده به خانه مطبوعات استان اعلام کنند تا به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل ارسال شود.

نوری تصریح کرد: پس از ارسال اسامی خبرنگاران علاقمند به این حوزه اقدامات لازم برای جذب این افراد به عنوان خبرنگاران افتخاری در نیروی انتظامی استان انجام شده و از ظرفیت و قلم این افراد در راستای پیشبرد اهداف این نهاد بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار