رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: پایان آذرماه آخرین مهلت برخورداری رانندگان از بخشودگی جرایم رانندگی دو برابر شده سال‌ گذشته است.
کد خبر: ۶۸۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 05 December 2018
به گزارش تابناک اردبیل، رحیم آقامحمدی، اظهار کرد: با توجه به اعلام سراسری این بخشودگی و زمان مقرر که تا آخر آذرماه تعیین شده به هیچ وجه بعد از مهلت اعلام شده امکان بهره‌مندی از این بخشودگی وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: صاحبان خودروها که جرایم آنها مربوط به 96 است می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و یا سایت اینترنتی راهور نسبت به پرداخت این جرایم تا یک برابر اقدام کرده و مشمول دو برابری جریمه نشوند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل افزود:این بخشودگی جرایم مربوط به مصوبه هیئت دولت است و به هیچ وجه امکان تمدید برای آن وجود ندارد و رانندگان استان اردبیل باید تا پایان آذرماه نسبت به تسویه حساب بدهی خود تا سال 96 اقدام کنند..

آقامحمدی بیان کرد: در هشت ماهه امسال روند کاهشی را در تصادفات درون‌شهری در سطح استان شاهد هستیم که به نظر می‌رسد در چهار ماهه آینده نیز این روند کاهشی با توجه به تعهد و پایبندی مردم به قوانین و مقررات ادامه پیدا کرده و یک سال کم حادثه‌ای را در تصادفات درون شهری سپری کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار