کد خبر: ۶۸۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 03 December 2018

با گذشت یک ماه از انفجار گاز شهری در واحدهای مسکن مهر دامپزشکی اردبیل بسیاری از ساکنان خسارت دیده این واحدها دنبال سرپناه هستند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، با انفجاری که براثر نشت گاز در یک ساختمان چهارطبقه مسکن مهر خیابان دامپزشکی اردبیل رخ داد نه تنها بسیاری از این واحدها خسارت دیدند بلکه 20 خانوار اطراف این واحد نیز دچار خسارت شده و بیش از یک ماه است که هنوز در تامین سرپناه خود به رغم وعده مسئولان به توفیقی دست نیافته‌اند.

هرچند بعد از وقوع این حادثه جلسه مدیریت بحران در فرمانداری اردبیل شکل گرفت و مسئولان شرکت گاز، راه و شهرسازی و دستگاه‌های خدماتی قول مساعد دادند تا نسبت به حل مشکل ساکنان این مناطق و واحدهای خسارت دیده اقدامات جبرانی و تامینی را انجام دهند اما همچنان بسیاری از این خانواده‌ها گله‌مند عدم همراهی مسئولانی هستند که حداقل قول سکونت موقت به آنها داده بودند اما گوئی این واحدها از شرایط مناسب برای سکونت برخوردار نبوده و ساکنان واحدهای خسارت دیده از پذیرش آن امتناع کردند.

در حالی که بسیاری از این واحدها خسارت کلی دیده و برخی نیز خسارت‌شان در حد شکستن درب و پنجره و شیشه منازلشان است اما شرکت گاز اعلام کرده تا 15 آبان ماه برآورد خسارت را انجام داده تا با ارسال فرم خسارت وارد شده به این ساختمان‌ها به بیمه رازی زمینه تامین و جبران آن فراهم آید.

شرکت گاز استان اردبیل اعلام کرد؛ به نمایندگی از واحدهای خسارت دیده باید مدیر آپارتمان پیگیر پرداخت خسارت از سوی بیمه رازی باشد که قطعا در روزهای آینده ایت پرداخت انجام خواهد شد.

اما مسئولان فرمانداری اردبیل نیز با اعلام اینکه آمادگی دارند خسارت دیدگان را برای تامین سرپناه به راه و شهرسازی برای تامین مسکن موقت معرفی کنند، اعلام کردند: در این زمینه نیز با توجه به شرایط حاد آب و هوایی امکان تامین سرپناه برای خسارت دیدگان فراهم آید.

اهالی این منطقه و ساکنان خسارت دیده که از غفلت و بی‌توجهی مسئولان گله‌مند هستند در این روزهای سرد پائیز و در نزدیکی زمستان انتظار دارند تا در این شرایط مسئولان تدبیری مناسب بیندیشند تا شرایط سکونت بهتر برای آنها فراهم آید.

انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار