تابناک اردبیل بررسی می کند
به اطلاع مردم استان برسانیم که حداقل نمایندگان آنان در این مورد بخصوص، رعایت حال موکلین را داشته و خوشبختانه خواب نمی مانند و به موقع به مجلس می رسند!
کد خبر: ۶۸۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 02 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل، نیمه اول سال 96 به کرات، غیرمتعارف و کم سابقه ای نام برخی از نمایندگان استان اردبیل از طریق تریبون رسمی مجلس و رسانه های گروهی در میان تاخیرکنندگان ورود به صحن علنی اعلام عمومی می شد وفراوانی و تکرار این بی نظمی چه بسا دستمایه طنز برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار می گرفت.

تابناک اردبیل در راستای وظیفه اطلاع رسانی و لزوم رعایت شان، جایگاه نمایندگی، اعتبار موکلین و اصلاح رویه ناصحیح، تاخیر برخی نمایندگان را برجسته کرد که متاسفانه با واکنش ناشایست مواجه شد.

در این باره بخوانید

مرور جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از حدود 10 ماه گذشته تاکنون بیانگر این است که خوشبختانه در این مدت در میان اسامی تاخیر کنندگان ورود به صحن علنی در آغاز جلسات پارلمانی، نامی از نمایندگان استان اردبیل نبوده و نیست و این جای خوشحالی دارد که حداقل در این مورد بخصوص، وکلای مردم نقطه ضعف خود را پذیرفته و در اصلاح آن توجه جدی داشته اند.
 
ممکن است در مقام نقد این موضوع گفته شود که رعایت نظم جلسات، لزوماً موید عملکرد موفق یک نماینده در انجام وظیفه نمایندگی نیست اما باید گفت که بی نظمی و عدم رعایت آئین نامه داخلی مجلس از سوی یک نماینده، به معنی مخدوش کردن چهره و حقوق موکلین در افکار عمومی است و لذاست که هیچ وکیلی ولو با کارنامه قوی- که البته در باره نمایندگان استان در این باب بحث وجود دارد- اجازه ندارد در انجام وظیفه نمایندگی با قصور و بی توجهی، حقوق موکل خود را تضییع کند.
 
در این مقال قصد ارزیابی عملکرد نمایندگان استان اردبیل از آغاز مجلس دهم و ایضاً به مناسبت دهم آذر سالروز مجلس را نداریم، اما خرسندیم به اطلاع مردم استان برسانیم که حداقل نمایندگان آنان در این مورد بخصوص، رعایت حال موکلین را داشته و خوشبختانه خواب نمی مانند و به موقع به مجلس می رسند!
 
متعاقب انتشار خبری در صفحه خروجی تابناک اردبیل، تصویر زیر سال گذشته توسط یکی از کانال های تلگرامی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/9/11/437823_639.jpg

انتهای پیام     

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار