این یک آمار رسمی است
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: حدود هزار طرح نیمه‌تمام در بخش صنعت استان اردبیل نیازمند حمایت مسئولان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.
کد خبر: ۶۸۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 27 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌حامد عاملی در جلسه بررسی و تبیین وضعیت اشتغال در بخش صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: با تکمیل و به بهره‌بردرای رسیدن صدها طرح نیمه‌تمام موجود در حوزه صنعت، فرصت‌های شغلی متعددی ایجاد خواهد شد که در رونق اقتصاد و کارآفرینی موثر خواهد بود.

وی افزود: تحقق ۲۰ هزار شغل در استان اردبیل بدون انجام مطالعات لازم نبوده و بر این اعتقادیم که دستیابی به این آمار امکان‌پذیر است، هر چند به الزاماتی نیز نیازمند هستیم که در صورت فراهم نشدن آن دستیابی به وعده‌های داده شده امکان‌پذیر نخواهد شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تحقق کارآفرینی را نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌های لازم دانست و تصریح کرد: موضوع اشتغال از مباحث بسیار مهم کشور بوده که تاکنون راهکار جدی برای رفع آن پیدا نشده است.

عاملی توضیح داد: تمامی صاحب‌نظران بر این اعتقاد هستند که کوتاه‌ترین مسیر برای توسعه کشورها، توجه به صنعت و صنعتی‌سازی تولیدات بوده و باید از چنین نگاهی در تولید محصولات کشاورزی نیز بهره‌مند بود.

به نوشته مهر، وی اضافه کرد: نیازمند تغییر نگرش اساسی در رفتار با سرمایه‌گذاران هستیم تا با ارتقای شاخص‌های فرهنگی شرایطی رقم خورده شود که سرمایه‌گذار با آسودگی خاطر و بدون دغدغه‌ ذهنی برای ورود به سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی نماید.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اینکه افزایش نرخ ارز شوک بزرگی را به صنعت کشور وارد کرد، یادآور شد: در شرایطی که پیش از این روند بسیار مناسبی در رشد صنعت کشور طی می‌شد، با افزایش قیمت‌ها تاثیرات منفی اقتصادی ایجاد شد که نیازمند تدبیر و همت مضاعف برای غلبه بر این نابسامانی‌های اقتصادی است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهزاد
|
France
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
اصلا بفرمایید ک ی طرح و یا پروژه تموم شده داریم ،تا چه رسد ب ۱۰۰۰طرح نیمه تموم .مردم و چی فرض میکنین.واقعا اون حقوقیکه میگیرین فک میکنین حلاله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار