کد خبر: ۶۷۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 13 November 2018
 

به گزارش ایلنا، فصل جدید برنامه خندوانه از ۳۰ آبان‌ماه روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت و فصل دوم برنامه «قاچ» نیز پخش خود را از سوم آذرماه آغاز می‌کند.

طبق هماهنگی‌های انجام شده، فصل ششم «خندوانه» در سه روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پخش می‌شود و فصل دوم «قاچ» که از مشتقات برنامه «خندوانه» است نیز، روزهای شنبه تا سه‌شنبه روی آنتن می‌رود.

سیدعلی احمدی تهیه‌کننده این دو برنامه، درباره رویدادهای جدید فصل جدید «خندوانه» و «قاچ» بیان کرد: خندوانه مانند قبل ساختار خود را حفظ خواهد کرد و میزبان افراد سر‌شناس در هر حوزه خواهد بود. علاوه بر این، لیگ ادابازی هم در این فصل از خندوانه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این فصل از برنامه «قاچ» نیز، علاوه بر حضور رامبد جوان، جناب‌ خان و نیما شعبان‌نژاد، شاهد استندآپ کردن برگزیدگان دو مسابقه خنداننده‌شو هستیم. همچنین بخش «بدانگاه» که فرصتى براى انتقال مفاهیم علمى و تجربى در حوزه‌هاى مختلف و موجب ارتقاى سطح زندگى است، به هر دو برنامه اضافه خواهد شد.

تهیه‌کننده «خندوانه» درباره اینکه گفته می‌شد قرار است رویداد تئا‌تر کمدی در «خندوانه» برگزار شود، توضیح داد: تیم خندوانه چند ماه تلاش کرد تا متن‌ها و اجراهای قوی‌ای را برای «خندوانه» تدارک ببیند اما متاسفانه متون و اجراهاى قابل قبول این بخش، تعداد زیادی ندارند. بنابراین تصمیم بر آن شد که تلاش‌ها برای دریافت متون قابل قبول ادامه داشته باشد تا بتوان رویداد تئا‌تر کمدی را در فصل هفتم خندوانه که سال آینده ضبط می‌شود، برگزار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار