کد خبر: ۶۷۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 11 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اسحق رسولی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دولت به تنهایی قادر به تامین نیازهای مردم در ارتباط با سلامت نبوده و این وظیفه بخش های غیردولتی است که کمک حال دولت باشند.
وی اظهار داشت: حوزه های علمی این دانشگاه و بویژه دانشکده علوم پزشکی آن فعالیت های مفید و موثری در این زمینه دارند.
رسولی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل را یکی از دانشکده های مطرح در تراز دانشگاه های ایران دانست و گفت: کسب طلای المپیک علمی در یک سال گذشته و قبولی 35 نفر از دانشجویان این دانشکده در آزمون دستیاری از جمله کارنامه موفق این دانشگاه در یکی 2 سال اخیر می باشد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در ادامه از برگزاری چهارمین همایش ملی محاسبات نرم در مهندسی برق و کامپیوتر طی روزهای 23 تا 24 آبان جاری در این دانشگاه خبر داد.
رسولی افزود: در این همایش که با حمایت سیویلیکا برگزار می شود اساتید و شخصیت های برجسته علمی در زمینه علوم رایانه و فناوری آی تی حضور خواهند یافت.
او با بیان اینکه از 246 مقاله رسیده به دبیرخانه این همایش 74 مقاله تایید شده بیان کرد: در این همایش ، تازه ترین دستاوردهای پژوهشی و علمی جهان و ایران در ارتباط با آی تی ارائه خواهد شد.
وی اظهار کرد: سردسیری استان اردبیل اغلب زمینه مناسبی را برای فعالیت با رایانه ، نرم افزارها ، اپلکیشین ها و بازی ها رایانه ای در منازل و مکان های سربسته ایجاد کرده و این استان از وضعیت اقلیمی بسیار مناسب برای توسعه انواع فناوری های آی تی برخوردار است.
وی ابراز امیدواری کرد که برپایی اینگونه همایش های علمی بتواند اردبیل را در آینده نزدیک به یکی از استان های پیشرو در ارتباط با فناوری های آی تی تبدیل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار