کد خبر: ۶۷۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 10 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل،حجت الاسلام اصغر جدایی در خطبه های نماز جمعه بیله سوار افزود: مدیران و دستگاه های مرتبط در این حوزه نباید بی تفاوت از این تصادفات و تلفات و خسارات سنگین آن عبور کنند.

وی با تاکید بر اینکه متولیان امور باید احساس مسئولیت کرده و در برابر کودکانی که در تصادفات جاده ای یتیم می شوند، شرمنده باشند، تصریح کرد: برای کاهش این آمارها باید مدیران و نهادهای مرتبط قدم های جدی و اساسی بردارند.

امام جمعه بیله سوار کمبود بودجه و مسایلی از این دست را بهانه دانست و ادامه داد: چرا در جای جای کشور وضعیت جاده ها در حال بهبود و توسعه است، ولی وقتی نوبت به مغان می رسد بودجه تمام می شود.

وی از استاندار استان اردبیل خواست در خصوص وضعیت اسف بار جاده های مغان و اصلاح شرایط فعلی ورود کرده و اقدام کند.

جدایی همچنین با اشاره به جنگ نابرابر یمن و جنایات صورت گرفته از سوی عربستان و متحدانش و ناکارآمدی آنها بعد از ۴۴ ماه جنگ با مردم یمن بیان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهور روسیه فرمودند «سعودی ها در یمن به نتیجه نخواهند رسید» امروز شاهد تحقق و ناکامی عربستان در یمن هستیم.

شکست عربستان در یمن هیمنه پوشالی آل‌سعود را بر باد داد

وی با تاکید بر اینکه این جنگ ناتوانی و ناکارآمدی عربستان را بیش از پیش برای دنیا ثابت کرد و باعث تثبیت قدرت انصارالله شد، ادامه داد: حکام آل سعود اگر در هنگام تصمیم گیری برای حمله به یمن به نتیجه حمله رژیم جعلی اسرائیل در مورد غزه و لبنان توجه می کردند، این چنین دچار خسران و درماندگی نمی شدند.

امام جمعه بیله سوار متذکر شد: شکست های پی در پی و مفتضحانه عربستان توسط نیروهای یمنی هیمنه پوشالی ولیعهد جاه طلب عربستان را بر باد داد و تبعات زیادی برای آنها داشت و به نوعی عربستان را زمینگیر و ذلیل کرد.

وی با بیان اینکه این جنگ برای عربستان ویتنام دوم شد، افزود: چرا که جنگ فرسایشی شده و دامنه های نبرد به داخل خاک عربستان کشیده شد و هزینه ۲۱۶ میلیارد دلاری جنگ قدرت نرم و ذخایر ارزش عربستان را کاهش داده است.

جدایی همچنین با اشاره به روز ملی کیفیت یادآور شد: ارتقا کیفیت کالاهای تولید داخلی موضوع بسیار مهمی است که همیشه مغفول مانده است؛ اگر تولید کننده ها کیفیت کالاهای تولیدی را افزایش دهند اعتماد مردم به تولیدات داخلی بیشتر شده و تمایل به خرید کالاهای خارجی کمتر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار