مسئولان استان به تذکرات عمل کنند
نماینده اردبیل گفت:برغم وعده ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در استان،متاسفانه آمار و ارقام ارائه شده به دلیل عدم شفاف‌سازی قابل قبول نیست.
کد خبر: ۶۷۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 03 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل، صدیف بدری در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت:  متاسفانه علی‌رغم تاکیدات و تذکرات در راستای لزوم شفافیت‌سازی مسئولان در ارتباط با آمار بیکاری آن طور که انتظار می‌رود اقدام مناسبی انجام داده نمی‌شود و این مسئله هم‌اکنون مشکل‌ساز شده است.

وی بیان کرد: باید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کنونی و مشکلات و دغدغه‌های موجود راه رسیدن به توسعه و پیشرفت را هموار کرده و تعامل و همکاری با مسئولان را به سطح قابل قبول برسانیم که این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و عده‌ای نباید با بی‌توجهی و غفلت مشکلات را بیفزایند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود به جای متمرکز شدن مسئولان به تهدیدهای نافرجام دشمنان راهکارهای مناسبی برای خروج از شرایط اقتصادی کنونی برداشته شود و با اشتغال‌زایی مناسب تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

بدری اظهار کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اولویت اساسی است و برای تحقق اهداف مورد نظر در این راستا باید برنامه‌های مناسبی تدوین شد تا خروجی‌های مورد انتظار را به دست آوریم و با احیای واحدهای راکد اقتصاد مقاومتی را در کشور و استان احیا کنیم.

وی تصریح کرد: علی رغم این که ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در استان وعده داده شده و طبق گفته‌های معاون استاندار 8 هزار فرصت شغلی فراهم شده ولی تا حدودی قبول این آمار و ارقام به دلیل عدم شفاف‌سازی شدنی نیست و باید در ارائه آمار اشتغال‌زایی در استان به شکل گسترده عمل شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
جناب بدری بجای حرف زدن، طرحی برای برون رفت از بیکاری ارائه بدهید ثانیا با جلسه و سخنرانی که نمیتوان آمار بیکاری استخراج کرد. لطفا وقت بگذارید و با مسئولین شهری آمار ها را بروز کنید و کاری هرچند کوجک برای مردم اردبیل انجام دهید. با شعار کار پیش نخواهد رفت و این و آنو متهم نفرمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار