خطیب جمعه بیله‌سوار:
امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: ۱۳ آبان روز مقابله با اسکتبار جهانی و پیام مبارزه ملت ایران برعلیه مستکبران و حمایت از مظلومان است.
کد خبر: ۶۷۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 02 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل،  حجت الاسلام اصغر جدایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بیله سوار اضافه کرد: ۱۳ آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و تسخیر لانه جاسوسی نشان از شجاعت و بصیرت ایرانی ها است.

وی ضمن تبریک روز دانش آموز و گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی یادآور شد: روز مبارزه با اسکتبار جهانی این پیام را دارد که ملت غیور و شجاع ایران هیچ وقت از مبارزه علیه مستکبران جهان و حمایت از مظلومان خسته نخواهد شد.

خطیب جمعه بیله سوار با بیان اینکه ایران کشوری مستقل و دارای سرمایه های فراوان است، ادامه داد: امروز نیز متضرر اصلی تحریم ها، خود آمریکا خواهد شد.

وی تاکید کرد که ایران کشوری دیکتاتور، مستکبر و خودخواه نیست و زورگویی را هم برنمی تابد و تسلیم نمی پذیرد لذا آمریکایی ها به جای دخالت در امور کشورهای دیگر به مسائل خودشان که از بحران هویت، پوچی و نژاد پرستی رنج میبرند، بپردازند.

جدایی با اشاره به روز فرهنگی عمومی و آسیب های این حوزه تصریح کرد: امروزه فرهنگ عمومی کشور آسیب های جدی دیده است و باید در این زمینه فکر اساسی کرد، هر چقدر در مورد گسترش فرهنگ عمومی تلاش کنیم باز هم کم است، هر کسی که به فرهنگ عمومی علاقمند و دغدغه ی فرهنگی دارد باید به گسترش اخلاق و معنویت اهمیت بدهند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی ابزار مناسبی برای گسترش فرهنگ عمومی و کارهای فرهنگی است، افزود: افرادی که در فضای مجازی فعال هستند می توانند از این فرصت در راه بسط تقوا، اخلاق و معنویت گام های بزرگی بردارند، اما گاهی شاهد هستیم کسانی از این ابزارها برای انحراف جوانان استفاده می کنند و موجبات بی تقوایی می شوند که این افراد معاد سختی پیش رو خواهند داشت.

امام جمعه شهرستان بیله سوار به حماسه پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و متذکر شد: این حماسه یک حرکت فرهنگی بسیار بزرگ در سطح جهان بود که بیش از ۴۰ کشور جهان در آن شرکت کرده بودند و برغم سکوت خبری رسانه های صهیونیستی مورد استقبال افکار عمومی جهان قرار گرفت.

به گفته وی اربعین حسینی بهترین پدیده جهانی برای حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی است و این قابلیت را دارد که مکتب اهل بیت (ع) را به عنوان مکتب نجات بخش جهانی معرفی کند تا زمینه های فکری و رفتاری ظهور منجی بشریت را فراهم سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار