امام جمعه بیله‌سوار مغان در دیدار با دانش‌آموزان:
امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: ۱۳ آبان توفیقی برای زنده نگه داشتن بحث مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است که همچنان به بد عهدی ها و دشمنی های خود ادامه داده و هیچ وقت با ما دست دوستی نخواهد داد .
کد خبر: ۶۷۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 01 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل،حجت الاسلام اصغر جدائی امام جمعه شهرستان بیله سوار در دیدار با دانش آموزان این شهرستان به مناسب هفته بسیج دانش آموزی با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جوانگرایی، استفاده از جوانان در عرصه های مدیریتی را ضروری دانسته و گفت: متاسفانه ما در بحث جوانگرایی در حد شعار باقی مانده ایم چرا که شماری از مسئولین از اول انقلاب تا الان مسئولیت داشته، همچنان احساس تکلیف می کنند، مشخص نیست چه زمانی این احساس در آنها کم رنگ خواهد شد تا شاید یک موقعیت کوچک هم برای جوان ها ایجاد شود و بتوانند به عرصه های مدیریتی ورود کنند .


وی ادامه داد: صندلی وزرا همچنان عوض می شود و خیلی کم نیروهای جدید به میدان می آیند، همچنان جوانان ما در میدان نیستند، از ظرفیت های آنان استفاده نمیشود لیکن به همین جهت یک خمودی در کشور ایجاد شده است .
جدائی همچنین با اشاره به سرمایه عظیم جوانان تصریح کرد : شما جوانان همچنان باید در صحنه های مختلف انقلابی باشید ، در نماز جمعه و دعاها حضور یابید و در ضمن توجه به خود سازی های معنوی به مجاهدت های علمی تان ادامه دهید .
وی در پایان سرداران دفاع مقدس را به عنوان الگوهای عالی برای جوانان و دانش آموزان برشمرد و افزود: شهید چمران در عرصه علمی بسیار قوی بودند و در عرصه ایمان هم در خشیدند و شما جوانان اگر در عرصه ایمان استوار بوده و پیرو آرمان های شهدا باشید در صحنه های علمی هم میتوانید خدمت گزاران خوبی برای آینده اسلام ،مسلمین و نظام باشید اما اگر در عرصه معنوی خودسازی نکنید مانند بعضی ها که میلیاردی به بیت المال تعدی می کنند دچار خسران خواهید شد .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
خود آقای حجت الاسلام اصغر جدائی چند سال دارد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار