کد خبر: ۶۷۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 01 November 2018

حجت‌الاسلام ولی نظرپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از روزهای مهم و نقطه عطف در تاریخ انقلاب به شمار می‌رود و باید تلاش کنیم تا در راستای پاسداشت این روز از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرده و زمینه‌ساز آشنایی هر چه بیشتر نسل امروزی با دستاوردهای این روز بزرگ شویم.

وی با اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در اردبیل بیان کرد:‌ در شهر اردبیل راهپیمایی برادردان از میدان باهنر آغاز و تا مصلی اردبیل ادامه خواهد داشت و خواهران نیز از میدان شریعتی راهپیمایی خود را آغاز کرده و خود را تا مصلی اردبیل می‌رسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد:‌ پس از پیمودن مسیرهای راهپیمایی توسط شرکت‌کنندگان در این اجتماع عظیم مردم در مصلی اردبیل جمع شده و پس از قرائت بیانیه در محکومیت استکبار جهانی و جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این راهپیمایی را به پایان می رسانند.

نظرپور گفت: برنامه‌ریزی شده تا آیت‌الله محمدحسن اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی 13 آبان در اردبیل حضور یافته و به تبیین و تشریح جنایات استکبار جهانی و دستاوردهای یوم‌الله 13 آبان بپردازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از تدارک غرفه‌های فرهنگی متعدد در مسیرهای راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه خبر داد و افزود: این غرفه‌ها توسط نهادهای فرهنگی در طول مسیرهای راهپیمایی برپا می‌شود که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار