نباید در خصوص سلامت مردم مماشات کرد
آیا وقت آن نرسیده که با گذشت زمان و فقدان هیچ گونه اصلاح در رویکردهای شهرداران،تغییر رویه داده و شیوه قانونی و قهری را در دستور کار قرار دهید؟!
کد خبر: ۶۷۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 31 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل، مسعود امامی یگانه گفت: شهرداری ها علاوه بر ایجاد زیرساخت های لازم برای تفکیک زباله از مبداء باید با مشارکت دستگاه های مربوط ، تشکل های مردم نهاد و آحاد مختلف مردم نسبت به مدیریت مناسب پسماند در محیط شهری اهتمام نمایند.
وی با بیان اینکه جمع آوری بموقع پسماند ، تنظیف مناسب شهری و امحای زباله یکی از اولویت های ضروری برای مدیریت شهری است، گفت: با بازدیدهای صورت گرفته به همراه تعدادی از شهرداران استان از استان های دیگر و بررسی تجربیات آنها تصمیم گیری عملیاتی برای بهبود مدیریت پسماند در استان اردبیل گرفته می شود.
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل با بیان اینکه طرح جامع مدیریت پسماند شهر اردبیل در مرحله بررسی و تصویب در کارگروه پسماند استان قرار دارد اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این طرح بعد از تصویب نهایی بخشی از مشکلات در این شهر رفع شود.
به گزارش تابناک اردبیل، این مقام مسئول از ابتدای تصدی مسئولیت خود در مدیرکلی دفتر امور شهری استانداری اردبیل به کرات با تکرار همین موضوع و به شیوه ارشادی خواهان مدیریت مناسب پسماندها توسط شهرداران شده و گلایه مجدد و مکرر او بیانگر این است که رویه مذکور نه تنها موثر نبوده بلکه مورد بی توجهی و بی اعتنایی شهرداران واقع شده است.

اکنون پرسش این است که آقای امامی یگانه با وجود تصدی این مسئولیت و بهره مندی از ابزارهای گوناگون نظارتی،تنبیهی و تشویقی، چرا همچنان از شیوه ارشادی در خصوص شهرداران استفاده می کند و آیا وقت آن فرا نرسیده که با گذشت زمان و فقدان هیچ گونه اصلاح در رویکردهای شهرداران، او در این زمینه تغییر رویه داده و شیوه قانونی و قهری را در دستور کار قرار دهد؟!

ناگفته پیداست که هیچ مسئولی اجازه ندارد در موضوعاتی که سلامت افراد، جامعه و محیط زیست را در معرض آسیب و مخاطرات قرار می دهد، مماشات کند و لذاست که باید بدون هر گونه اغماض و مصلحت اندیشی، با متخلف به شدت برخورد کرد.

  http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/8/9/426520_189.jpg

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
آقای امامی باداشتن مدرک زراعت واصلاح نباتات مدیرکل روابط عمومی بودند البته با حکم خدابخش!!!! آنجا را آباد کرد حکم مدیرکلی دیگری گرفت ...
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
شنیدن این حرف ها و مقایسه اش با شیوه ای که کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه با طلای کثیف دارند واقعا خنده دار است . تا جایی که در رسانه های جمعی شنیده و خوانده ایم چندین کشور اروپایی برای تامین انرژی برق و سایر کاربردها اقدام به واردات زباله از سایر کشورها می کنند اما.... ما همچنان در حال ارشاد هستیم . همین دیروز بود که در فضای مجازی خواندم که در یکی از کشورهای آسیایی شهروندان به جای بلیط یا پول نقد برای سوار شدن به اتوبوس های حمل و نقل داخل شهری میتوانند با تحویل زباله به صورت رایگان سوار شده و به مقصدشان برسند !!! حالا دیگر مقایسه کنیم آیا هنوز هم وقت ارشاد کردن هست ؟؟؟
به کجا چنین شتابان ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
ایشان فکر گنم از ژنهای خوب اردبیل هستند که حتما باید یک سمت مدیرکلی داشته باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
ایشان در مدت مدیرکلی در مدیریت بحران هم قیامت کردند!!!! با یک برف پاییزی منطقه با بحران مواجه شد... برقها رفت و گاز شهری اردبیل قطع شد در ستاد حوادث شهرستان اردبیل و حتی در اداره کل مدیریت بحران که ۲۰ درصد بیشتر از سایر کارمندان مزایا دریافت میکنند حتی چند اره پیدا نشد نهایتا آقای امامی و فرماندار بازنشسته اردبیل دست نیاز و التماس به سوی استانی بیگانه دراز کردند و بعد از شنیدن کنایه های زیاد و تحقیر اردبیل از ان استان چند اره برای بریدن شاخه های درختان خیابانها به امنت گرفتند...!!!!!!!!! استاندار پروازی یعنی اقای خدابخش هم که در ان موقع در تهران و درکنار خانواده مشغول استراحت بود...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار