کد خبر: ۶۷۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 31 October 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با حضور گسترده خیل عاشقان سالار شهیدان حضرت اباعبدالله و ساقی تشنه لب دشت نینوا حضرت عباس (ع) مراسم معنوی اربعین  در پایتخت حسینیت ایران، دارالارشاد اردبیل برگزار شد.

این مراسم معنوی در ساعات ابتدایی صبح امروز  با حضور دلدادگان جامانده از قافله اربعین حسینی در اردبیل برگزار شد و دسته‌های عزاداری عاشقان حسین نیز با حضور در معابر و خیابان‌های شهر با سینه‌زنی و نوحه‌خوانی عشق و ارادت خود را به شهیدان کربلا به نمایش گذاشتند.

مردم نوع‌دوست اردبیل با حضور پرشور در پویش اجتماعی "نذر آگاهانه اهدای خون" در ایستگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون حاضر شده  به اهدای خون پرداختند.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ایستگاه پاسخگویی به شبهات دینی و اهدای خون در ایستگاه‌های ثابت و سیار از جمله برنامه‌های برگزار شده در مراسم اربعین حسینی اردبیل  بود.

در شهرستان نمین نیز همزمان با فرارسیدن سالروز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، مراسم غبارروبی مزار شهدا و عزاداری خیابانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان در مسیر مزار شهدا تا مسجد جامع نمین برگزار شد.

مردم نمین با حضور در ایستگاه سیار انتقال خون در میدان اصلی شهر با شرکت در پویش آگاهانه اهدای خون در این امر خداپسندانه شرکت کردند و روستاهای شهر نمین نیز شاهد حضور مردم سیاه‌پوش حسینی در مراسم عزاداری بود.

پایان پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار