مازندران اول شد
تیم مازندران در پایان مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور موفق به کسب مقام اول شد.
کد خبر: ۶۷۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 29 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل، پس از تیم استان مازندران که با کسب 633 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم خوزستان با کسب 621 امتیاز دوم شد و تیم فارس با کسب 585 امتیاز و تیم اردبیل با کسب 536 امتیاز به ترتیب موفق به کسب عناوین سوم و چهارم شدند.
در نتیجه انفرادی نیز در دسته 55 کیلوگرم امیر محمد خرسندی از گیلان و، سعید قره داغی از آذربایجان شرقی و پیمان دهقانی از هرمزگان به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
در دسته 61 کیلوگرم مهران قاسم زاده از هرمزگان ، حسین نجفی از زنجان و علی نارویی از سیستان و بلوچستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در دسته 67 کیلوگرم حسین پاکار از آذربایجان شرقی ، مهدی دویرانی از زنجان و محمد محمدی از کرمانشاه به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در دسته 73 کیلوگرم میر مصطفی جوادی از تهران ، روح الله بیرانوند از لرستان و اسحاق ذعاب از بوشهر به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
در دسته 81 کیلوگرم حسین سلطانی از زنجان اول شد، محمد حسینی از آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید و بهرام حریرچی از فارس سوم شد.
در دسته 89 کیلوگرم تقی آقازاده و آرمین عباسی هر 2 از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند و محمد مویدی از مازندران موفق به کسب مقام سوم شد.
در دسته 96 کیلوگرم افشین طاهری از خوزستان به مقام قهرمانی رسید و رضا اسمی جهرمی و یاشار میرزایی هر 2 از فارس به ترتیب موفق به کسب عناوین دوم و سوم شدند.
در دسته 102 کیلوگرم رحمان اورامه از خوزستان اول شد و علی قاسمی و سینا بشیری هر 2 از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند.
در دسته 109 کیلوگرم حسین ترکاشوند از تهران، علیرضا لطفی از ایلام و محمدعیسی پره از خوزستان به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
در دسته 109+ کیلوگرم سید علی حسینی از مازندران اول شد، رضا حسن زاده از مازندران به مقام دوم رسید و فرشاد باقری از کرمانشاه سوم شد.


به نوشته ایرنا، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی 18، 19 و 20 سال از روز پنجشنبه سوم آبان ماه تا روز دوشنبه هفتم آبان ماه به مدت پنج روز در ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد.
این رقابت ها با شرکت 160 ورزشکار در قالب 28 تیم از سراسر کشور در 10 وزن برگزار شد و نفرات برتر به عضویت تیم ملی کشورمان در آمدند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار