دو مقاله علمی مهندس پویا فکور ُ دانش آموخته مقطع کارشناسی مهندس آب دانشگاه محقق اردبیلی و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت منابع آب دانشگاه تهران ُ در هفتمین کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران که طی روزهای دوم و سوم آبان در دانشگاه یزد برگزار شد پذیرفته و ارایه گردید.
کد خبر: ۶۷۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 29 October 2018

پویا فکور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک اردبیل گفت : مقاله نخست ًٌٌٍٍُُِِِرا با عنوان ارزیابی تاثیر وقایع حدی بارش بر روی سیلاب در حوضه کرخه ؛ با راهنمایی دکتر علیرضا مساح بوانی دانشیار گروه منابع آب پردیس ابوریحان دانشگاه تهران و مشاوره دکترمجتبی نساجی زواره استادیار موسسه عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی و دکتر فاطمه رحیم زاده استادیار پژوهشکده هواشناسی به رشته تحریر درآورده است.

این پژوهشگر حوزه منابع آب ودانشجوی برجسته دانشگاه تهران که هم اینک مشغول نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد خود است توضیح داد : دومین مقاله علمی اش را نیز با عنوان تعیین ساعات سرمایی در ایستگاه های هواشناسی کل کشور در کنفرانس یاد شده ارایه نمود.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/8/7/425347_140.jpg

وی افزود : در نگارش این مقاله علمی هم که با راهنمایی دکتر مساح انجام یافته ؛ دکتر کوروش وحدتی استاد گروه آموزش باغبانی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران و دکتر مرتضی خوشخوی استاد بخش علوم باغبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز همکاری داشته اند.

گفتنی است پایداری اکوسیستم های آبی با نگاهی به سفره های آب زیرزمینی ؛ مدیریت وقایع حدی ( خشکسالی وسیل ) و تغییر اقلیم ؛ردپای آب و مدیریت آب مجازی در بیلان آب دشت ها از جمله محورهای اصلی این کنفرانس ملی بودند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
جمعی از دانشجویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
موفقیت جناب آقای مهندس فکور را به همه همکلاسی های عزیز تبریک می گوییم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
ارزوی موفقیت های روز افزون.
صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
همیشه موفق باشید جناب مهندس فکور.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
در استان کارشناسان زیادی داریم که دهها مقاله با سطح علمی بالاتر (اعم از علمی پژوهشی و ISI) آنهم راجع به مسایل آبی خود استان نوشته اند ولی به فکر چنین تبلیغاتی نبوده اند.
پاسخ به ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
آنچه که در بالا آمده تبلیغات نیست ؛ بله در استان کارشناسان عزیز و تلاشگری داریم که مقالات پژوهشی می دهند ولی چند نفر از آن کارشناسان فقط ۲۳ سال دارند یعنی چند نفرشان در ۲۳ سالگی به این سطح از جدیت و توانمندی علمی رسیده اند؟؟؟ در ثانی معرفی یک موفقیت به معنی نادیده گرفتن سایر موفقیت ها نیست و ثالثا ایشان به فکر تبلیغات نبودند این گروه خبرنگاران تابناک است که با حسن نیتش ؛ هرازگاهی هم که شده به سراغ جوانان فعال استانمان می رود تا در حدمقدور توفیقات آنان را معرفی کند.
اگر در آن کنفرانس علمی ملی شرف حضور داشتید و می دیدید که چگونه این عزیزمان برای دانشگاهش و استانش افتخار آفرید و مورد تشویق اساتید برجسته قرار گرفت هرگز اینگونه مغرضانه حسادت نمی کردید...
ضمنا اگر جنابتان اثر علمی قابل معرفی دارید اراپه بفرمایید تا کار شما هم به مخاطبان عزیز و علم دوست این رسانه معرفی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار