کد خبر: ۶۷۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 23 October 2018

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های کار، اقتصاد، راه و صنعت به مجلس گفت: خیلی بعید است که مجلس به زیر بار رای دادن به محمد شریعتمداری برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برود. 

وی افزود: شریعتمداری در وزارت صنعت،‌معدن و تجارت مورد انتقاد جدی نمایندگان بود و عملکردش در این وزراتخانه به استیضاح رسید و علی‌رغم پیگیری‌ها و لابی‌های دولت استیضاح منتفی نشد. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: معرفی شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام عجیبی بود که از ناحیه دولت شاهد بودیم و این کار با هیچ محاسبه‌ای جور درنمی‌آمد. 

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: زمانی که اسامی وزرای پیشنهادی در صحن مجلس مطرح شد وقتی که نام محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شد تمام مجلس یکصدا با دو دو کردن مخالفت خودشان را با محمد شریعتمداری برای وزارت کار اعلام کردند و به احتمال قریب به یقین شریعتمداری برای وزارت کار رای اعتماد نخواهد آورد. 

وی در پایان گفت: سیاست و درایت این بود که رئیس‌جمهور با تامل و پیگیری جدی گزینه قابل قبولی را برای این وزراتخانه به مجلس معرفی می‌کرد. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار