مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار با 18 میلیارد تومان سرمایه گذاری بزودی به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۷۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 22 October 2018
به گزارش تابناک اردبیل،علی رحمتی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار گفت: برای احداث این پروژه 18میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری هزینه شده است. 
 
دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به زمان شروع پروژه که مرداد ماه سال 94 بوده است، افزود:برای اجرای این فاز 44 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری و 42 هزار مترمکعب عملیات خاکریزی با نظارت کامل کارشناسان اداره کل راهداری استان انجام شده است.
 
عضو شورای اداری استان اردبیل گفت: فاز دوم پایانه مرزی بیله‌سوار شامل نمازخانه با زیربنای 400 مترمربع، مجتمع‌های سرویس بهداشتی با 60 چشمه و 3 ساختمان اداری در مجموع با 240 مترمربع احداث شده است.
 
رئیس کمیته حمل ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل همچنین از افتتاح پاسگاه پلیس راه اردبیل -استارا و همچنین راهدارخانه بودالالو در آینده نزدیک خبر داد و افزود: عملیات اجرایی پلیس راه اردبیل-آستارا از سال 96 با زیربنای 600 مترمربع در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع شروع شده که برای اجرا و تکمیل این پروژه 3 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد. 
 
عضو شورای ترافیک استان اردبیل ارائه خدمات مطلوب به مترددین جاده ها و افزایش ایمنی جاده ها را از اهداف مهم احداث پاسگاه‌های پلیس راه عنوان و اظهار داشت:ساختمان فرسوده تخریب و ساختمان جدید بصورت پیش ساخته احداث شده است.
 
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه راهدارخانه بودالالونیز در 30 کیلومتری شهرستان اردبیل در 752 مترمربع زیربنا از محل اعتبارات ملی و استانی از سال 95 عملیات اجرایی آن آغاز شد و هم اکنون آماده افتتاح است،افزود: این راهدارخانه شامل اتاق راهداران، نمازخانه ،آبدارخانه و اتاق کشیک است.
 
رحمتی تسریع در امورات راهداری و خدمات رسانی به مردم را از اهداف این طرح برشمرد و تصریح کرد: در این شرایط سخت اقتصادی با پشتیبانی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای و مسئولان استانی توانستیم این پروژه ها را با قوت وقدرت به پیش برده و زمینه تکمیل و بهره‌برداری از آن را فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار