مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از مصرف بیش از یک میلیارد و دویست و هشتاد و پنج میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 22 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل، فیروز خدایی افزود: با این میزان مصرف گاز در 6 ماهه نخست امسال، شاهد افزايش 8 درصدي مصرف گاز در استان اردبیل نسبت به دوره مشابه سال قبل بوده‌ایم .

مديرعامل شركت گاز استان اردبیل گفت: بخش های خانگی، صنعتی و تجاری استان در شش ماهه نخست سالجاری 573 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند که این مقدار معادل 44 درصد کل مصرف شده استان در شش ماهه نخست سال است و نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با مصرف 56 درصد گاز مصرفی استان در شش ماهه نخست سالجاری بزرگترین مجتمع مصرف کننده گاز استان می باشد.

خدایی با توجه به در پیش بودن فصل سرما و افزایش مصرف گاز در بخش های مختلف علی الخصوص بخش خانگی گفت: شرکت گاز استان اردبیل با اتخاذ تمهیدات لازم در ماه های گذشته، آمادگی لازم برای تحویل مستمر و ایمن گاز به مشترکین خانگی در ماه های سرد سال را دارد.

فیروز خدایی

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 29 شهر و 1125روستا در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است، بیان کرد: در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری و بیش از 90 درصد خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار