با ثبت افزایش 122 درصدی
طبق آمار و اطلاعات در نیمه اول امسال میزان تصادفات جاده ای در استان اردبیل 122 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.
کد خبر: ۶۷۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 21 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل ، یوسف خدادادی معاون اجتماعی دادگستری کل استان اردبیل در جلسه بررسی وضعیت تصادفات در جاده ‌ها گفت: در این استان تصادفات سالانه حدود 160 کشته و چهار هزار مصدوم برجای می گذارد.

وی اظهار داشت: در این شرایط وظیفه و رسالت اصلی تمام دستگاه ها، نهاد ها و مسئولان کشور تامین امنیت و آسایش مردم است که با اتخاذ تدابیر لازم از بروز حوادث برای مردم که موجب صدمات جانی و مالی جبران ناپذیری می گردد، پیشگیری شود.

خدادادی با انتقاد از عدم توجه مسئولان ذی ربط به وضعیت جاده های ارتباطی استان به ویژه در سالیان گذشته گفت: این استان از نظر توسعه بزرگراه جزو استان های محروم کشور بوده و از میانگین کشوری بسیار پایین است.

او تشریح کرد: مسئولان باید در این حوزه متمرکز شده و مشکل تامین اعتبار را در احداث بزرگراه برطرف کنند.

وی به اهمیت موضوع آموزش و نقش رسانه‌ها در بحث فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی در جاده‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه خدادادی نصب علایم، تابلوها و خط کشی جاده‌ها و حضور پلیس را در جاده ‌ها ایمن ‌آفرین دانست کرد که می توان با ایمن سازی جاده ها بویژه نقاط حادثه خیز در کاهش تصادفات موفق تر عمل کرد.

او گفت: در حوزه بهداشت و درمان برغم برخی ضعف‌ ها در حوزه مدیریت و کمبود پزشک و نیروی متخصص شاهد تجهیز مراکز بیمارستانی و پیش‌ بیمارستانی هستیم که انتظار می‌رود مشکلات و نارسایی ‌ها در این حوزه نیز برطرف شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
بیشتربخاطرکمبودشدیدبزرگراه درسطح استان .طوری که درصدبالایی تصادف رخ به رخ هست.
تصادف دربزرگراه یک چهارم راه اصلی هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار