مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اردبیل با اشاره به این که تمامی مشترکان برق خانگی در برابر خسارت‌های مالی و جانی بیمه هستند گفت: خسارت مشترکان خانگی و تجاری برق در اردبیل پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۶۷۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 20 October 2018
به گزارش تابناک اردبیل، حسن محمدی در جلسه بررسی وضعیت پرداخت خسارت به مشترکان برق خانگی و تجاری در اردبیل اظهار داشت: به استناد ماده ۱۲ قانون مقررات مالی کلیه مشترکان برق خانگی و تجاری در برابر خسارت‌های مالی و جانی در برابر حوادث ناشی از برق از جمله نقص عضو و فوت زیرپوشش بیمه قرار دارند.

هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث برق پرداخت می‌شود

وی بیان کرد: هزینه‌های پزشکی ناشی از این حوادث نیز پرداخته می‌شود بیان کرد: مهم‌ترین هدف ما ارائه خدمات مطلوب به مشترکان برق است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته تا بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن آنان را زیرپوشش بیمه قرار داده و با پرداخت خسارت‌ها مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

مدیر عامل شرکت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: مشترکان خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.aped.ir نسبت به دریافت خسارت اقدام کنند و از بیمه دی آن را دریافت کنند که تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و دفتر بیمه دی نیز پاسخگوی هر گونه سئوالی در این زمینه است.

مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی یک اولویت اساسی است

محمدی تصریح کرد: مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی در استفاده از این نعمت خدادادی یک اولویت اساسی است که در این زمینه از هم‌استانی‌ها انتظار داریم نهایت همکاری و مشارکت را در این زمینه با ما داشته باشند تا بتوانیم در راستای حفظ و نگهداری از این منبع مهم گام‌های هدفمند و منسجم برداریم.

وی اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی خورشیدی یک اولویت اساسی است و به همین دلیل از سرمایه‌گذارانی که اقدام به نصب مولدهای خورشیدی برای تولید برق کنند وزارت نیرو تولیدات آنان را خرید تضمینی می‌کند و خوشبختانه هم‌اکنون در این زمینه در مرحله مطلوب و قابل قبولی قرار داریم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار