در حاشیه انتشار یک خبر
این پرسش مطرح است که چرا گاه و بیگاه در انتصابات مدیریتی استان بالاخص در دوره آقای بهنام‌جو، نام و نشانی از مشایی به میان می آید؟
کد خبر: ۶۶۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 18 October 2018

تابناک اردبیل- این روزها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی استان، خبری با این مضمون دست به دست می شود که گزینه موردنظر آقای اکبر بهنامجو برای تصدی پست معاون سیاسی-امنیتی استانداری، از عناصر و نزدیکان اسفندیار رحیم مشایی است.

یکی از نشریات محلی، ادعای مطرح شده را متوجه اصلاح طلبان استان کرده است.

شایان گفتن است که علی نواداد معاون سیاسی استانداری اردبیل به حکم قانون جدید منع اشتغال بازنشستگان می بایست پست خود را ترک کند و فردی دیگر جایگزین او در این مسئولیت باشد.

تابناک اردبیل صرفنظر از صحت و سقم این ادعا، پیش‌تر گفته بود که استاندار اردبیل در پی فشارهای روبه‌تزاید اصلاح‌طلبان، تلاش خواهد کرد تا پست‌های مدیریتی را به اصلاح طلبان و طرفداران دولت اختصاص دهد.

به راستی این پرسش مطرح می‌شود که چرا گاه و بیگاه، انتصابات مدیریتی در استان اردبیل بالاخص در دوره تصدی آقای بهنامجو دچار حواشی شده و نام و نشانی از مشایی به میان می آید؟

گمان می‌رود طرح چنین ادعاهایی ناشی از سوابق مدیریتی آقای اکبر بهنام‌جو به مدت 10 سال(85 تا 86) در مجموعه‌های وابسته به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منجمله مدیرعاملی هلدینگ بزرگ مالی و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) که توسط مهدی جهانگیری و در دوره ریاست اسفندیار رحیم‌مشایی بر سازمان میراث فرهنگی، مجوز فعالیت گرفت، باشد.

ضمن این که بهروز ندایی، معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز دارای سوابق متعدد مدیریتی در سازمان میراث فرهنگی در ادوار گذشته و از جمله در دوران مسئولیت مشایی بر این سازمان بوده و ظن می رود، عنصر ادعایی برای تصدی پست معاونت سیاسی از جمله کسانی باشد که به دلیل سوابق همکاری و نزدیکی با آقای استاندار و معاون کنونی ایشان در آن سازمان که اتفاقاً بی‌ارتباط با رئیس وقت میراث‌فرهنگی نبوده،به عنوان یک حق قانونی بخواهند امروز از او در این پست استفاده کنند!

آقای استاندار چه قبول کنند چه نکنند، این وصله‌ای است که افکار عمومی به ابتنای سوابق مسئولیتی و ارتباطات او و تیم مدیریتی‌اش با برخی عناصر خاص و مشهور در گذشته و حال( چه خوب و چه بد) به او می‌چسبانند و البته این موضوع،‌امروز و فردا ندارد. 

ضرب‌المثل معروفی می‌گوید: تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها...

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
طبیعیست چون اقای بهنامجومدتی ذرشرکت سرمایه گذاری گردشگری بوده ازهمکاران خوددران مجموعه اشنایی داردوبرای همکاری درمدیریت استان استفاده میکند.
صرفاجهت اطلاع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
https://tabrizebidar.ir/news/1072960
تبریزوشهرهاوروستاهاش درحال غارت ارس هستنددرسایه اختلاف وغفلت مسولان استان اردبیل.
مردم اردبیل مظلومند.
منه نه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
در بند 4 سوابق اجرایی «مدیر کل حوزه ریاست ...) از بدیهیات است که مدیر فرد نزدیک به خود از لحاظ سیاسی ، اجتماعی ،فکری و... را برای دفتر خود انتخاب نماید که در زمان اقای مشایی ندایی رییس دفتر مشایی بودند پس این انگ نیست بلکه واقعیتی است که ایشان هم تا حال تکذیب نکرده اند. در کشور و استان اردبیل مردم به منشی رای دادند که این اقایان مخالف ان بودند و هستند ولی متاسفانه دولت روحانی دارند از مخالفان خود و مخالفان رای مردم برای پستهای استانی استفاده می کنند که جای تامل زیادی دارد .یعنی اگر رییسی ، مشایی ، جلیلی ، قالیباف و ... انتخاب می شدند با شرایط فعلی چندان تفاوتی نمی کرد .
شاید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
با انتصاب معاون سیاسی از گروه ( مشایی) پیش بینی می کنم در انتخابات سال اینده مجلس و- ا از گرمی ، ن از اردبیل ، ع از مشگین شهر ، ووو) انتخاب خواهند شد علی برکت الله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار