به مناسبت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد:
کد خبر: ۶۶۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 08 October 2018

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، هاشم علایی مدیرکل استاندارد اردبیل با اشاره به  اهمیت امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دو فریضه بزرگ مهم دینی آن را مهمترین تضمین کننده اخلاقی و رفتاری در عرصه اجتماعی برشمردند و برانگیختن چنین احساس وظیفه ای در فضای اداره و در روابط همکاران با یکدیگر رسالت بزرگی است که در راستای اجرای موثر و عمل صحیح به این دو فریضه بزرگ اسلامی می باشد.

مهندس علایی گفت: هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر این ستاد اداره کل استاندارد اردبیل برگزار و منشور اجرایی امر به معروف و نهی از منکر توسط ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر تصویب و به تمامی کارکنان ابلاغ شده است.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/7/16/416621_197.jpg

وی ضمن قدردانی از فعالیت این ستاد از اجرای طرح « نظارت همه به همه» در این هفته خبر داد و خاطر نشان کرد: در این طرح سعی شده است با بستر سازی مناسب جهت تذکر لسانی، پیام مهربانی بر اساس مصداق صرفه جویی سازمانی و حفظ بیت المال در اداره انجام گیرد.

مدیرکل استاندارد اردبیل تصریح کرد: برگزاری نشست عمومی با عنوان تشریح الگوها در راستای توسعه معروفات و کاهش منکرات، تجلیل از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقه، نصب بنر و تبلیغات محیطی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در محیط اداره کل از جمله برنامه های اجرا شده در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر بوده است. 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار