مدیرکل بنیاد مسکن استان اعلام کرد؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از اجرای چهارمین طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی از 21 مهر تا 21 آبان جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 07 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک اردبیل، فرهاد سبحانی در جمع خبرنگاران گفت: در چهارمین طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی  5 هزار و 377 واحد مسکونی روستایی به عنوان نمونه در 289 روستای استان اردبیل مورد آمارگیری و مطالعه قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در این طرح روستاییان به سوالات تخصصی از قبیل مصالح به کار رفته در ساختمان، نوع درب و پنجره، مساحت و زیربنای مسکن، استفاده از وام مسکن، معیشتی یا غیر معیشتی بودن مسکن، داشتن مجوز و ... پاسخ خواهند داد، اظهار کرد: در این طرح 40 آمارگیر مشارکت دارند.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/7/16/416487_406.jpg

 مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل یادآور شد: با مشارکت روستائیان و جمع آوری اطلاعات دقیق و صحیح  از نتایج این طرح می توان در تهیه و اجرای طرح های جامع بهسازی مسکن، توسعه اصولی و پایدار روستاها و برنامه ریزی های تخصصی تر و هدفمند و موثر عمل کرد.

سبحانی جمع آوری آمار و اطلاعات از وضعیت آبادی ها و خصوصیات کمی و کیفی مسکن روستایی کشور به منظور شناخت برخی ویژگی های مرتبط با مسکن در آبادی های استان ها به تفکیک استان و شهرستان و شناخت ویژگی های کمی وکیفی واحدهای مسکونی تحت پوشش طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه بنیاد مسکن اردبیل به عنوان ستاد معین بازسازی شهرستان سرپل ذهاب انتخاب شده است، گفت: از 2 هراز و 300 واحد مسکونی سهمیه استان اردبیل،2 هزار و 281 واحد مسکونی پی‌ریزی، 2 هزار و 217 واحد اسکلت بندی و 2 هزار و 34 واحد نیز مسقف شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه عملیات احداث هزار و 300 واحد مسکونی به اتمام رسیده و پایان کار گرفته اند، ابراز امیدواری کرد با همت تلاشگران ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن اردبیل و همکاری و مشارکت بالای مردم همزمان با سالروز وقوع این حادثه تمام واحدها تکمیل و به بهره برداری برسد.

اجرای طرح آمارگیری مسکن روستایی در اردبیل

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار