کد خبر: ۶۶۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 07 October 2018

به گزارش مشرق؛ حسین دهباشی مستندساز و تاریخ‌پژوه در کانال تاریخ آنلاین به توییت اخیر تاجزاده پاسخ داده است. تاجزاده در توییت خود، ضمن شماتت جمهوری اسلامی برای حذف جریان تهضت آزادی، آنرا بهترین اپوزیسیون برای نظام خوانده بود. و اما پاسخ حسین دهباشی:

جناب آقای مصطفی تاج‌زاده انسان محترم، زیرک و عزیزی هستند که متاسفانه گاه وجه خصائل سیاستمداری ایشان حکم می‌کند گذشته را به نحو خاصی روایت کنند. مانند یادداشت امروزشان که فرموده‌اند:


" ‏نه شاه قدر مهندس ‎بازرگان و یارانش را دانست و نه جمهوری اسلامی. به‌راستی اپوزوسیونی به نجابت، خیرخواهی و پاکدستی ‎نهضت آزادی که هدفی جز سربلندی ایران و بهروزی ایرانیان ندارد، نعمت بزرگی برای جامعه و حکومت نیست؟ چرا به هر بهانه‌ای به آزار ایشان می‌پردازند؟ چرا نمایندگان ساکتند؟"

نگارنده اما اجازه می‌خواهد که توضیح ذیل را در خصوص یادداشت ایشان مهم بداند و اضافه کند که:

"‌‎جناب آقای تاج‌زاده! به شهادت دوست گرامی‌مان جناب آقای دکتر زیباکلام آنکه در ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ پیشاپیش موتورسوارانِ چماق به دست در سرکوب مخالفت ملی‌گراها با لایحه قصاص فریاد می‌زد و تهدید می‌کرد که : "ملی‌ها کوشند؟ تو سوراخ موش‌اند!" شخص شما بودید! از آن گذشته لابد یادتان نرفته که شعار "بازرگان، بازرگان پیرخرفت ایران" در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ ابتکار دوستان شما بود به علاوه تصاویر بسیاری هستند که گواهی می‌دهند شخصی که آقای مهندس صباغیان و دیگر نمایندگان نهضت آزادی را در مجلس کتک می‌زد آقای هادی غفاری متحد نزدیک دیروز و امروز شما بود، همچنین حتما از خاطر نبرده‌آید گروهی که به مرحوم مهندس عباس امیرانتظام سخنگوی دولت موقت تهمت جاسوسی زده و سی‌سال تمام به زندان فرستادند رفقای صمیمی شما در دانشجویان پیرو خط امام بودند. و باز اجازه دهید یادآوری شود مهمترین شخصی که تا همین امروز پیگیر انحلال و عدم فعالیت نهضت آزادی است آقای علی‌اکبر محتشمی پور از موسسان اصلی جریان موسوم به اصلاحات است و بالاخره آنکه آیا شخصی که در دوران مدیریت همزمان بر وزارت ارشاد و روزنامه کیهان بدترین اتهامات را به مهندس مهدی بازرگان زد کسی جز جناب آقای سیدمحمدخاتمی بود؟

 جناب تاج‌زاده گرامی، وقتی دلسوزانه در خصوص نحوه برخورد با ملیون شماتت می‌کنید، منظورتان از جمهوری‌اسلامی چه کسی است؟ خودتان؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار