امام جمعه بیله‌سوار؛
امام جمعه بیله سوار گفت: علی دایی شایسته تقدیر است، هر چند احضار علی دایی به دادگاه از باب اتهام نبوده بلکه از باب مطلع است.
کد خبر: ۶۶۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 05 October 2018

حجت الاسلام جدایی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج اظهار کرد: رزمایش عظیم‌ بسیجیان ثابت کرد که بسیج همچنان در کشور ما زنده ،پویا و فعال است این شور ،نشاط و شکوه پیام های زیادی برای دولتمردان دارد این رزمایش لرزه بر اندام های فاسد و ناپاک آمریکا و اسرائیل انداخت و اثبات شد که جوانان ارزشی و بسیجی همچنان گوش به امر رهبرشان هستند .

وی با تبیین فرمایشات رهبری در اجتماع باشکوه بسیجیان تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در ورزشگاه آزادی به قدری قاطع و محکم بود که روح عزت و سربلندی را در کالبد خسته از بازی های سیاسی دمید، تاکید رهبری بر روی کلمات جوان و جوانان پیام های زیادی داشت که امیدواریم مخاطب این سخنان منظور ایشان را متوجه شده باشند .

امام جمعه بیله سوار با تسلیت شهادت امام سجاد (ع)افزود: خدمات امام سجاد (ع) در پیشبرد اهداف عالیه انسانی در نوع خودش بی نظیر بود اگر خطبه های کوبنده و غرای ایشان و حضرت زینب نبود کربلا جهانی نمیشد و عاشورا به فراموشی سپرده می شد .

جدایی همچنین با اشاره آغاز هفته نیروی انتظامی ضمن‌ تشکر از زحمات این نیروهای خدوم، گفت: هر چه فاصله بین نیروی انتظامی و مردم کم باشد پلیس به همان‌اندازه در کار خودش موفق خواهد بود .کشوری که پلیسی قوی و مقتدر در عین حال پاک و صمیمی داشته باشد کشوری قدرتمند و با ثبات خواهد بود ،تضعیف پلیس تضعیف نظام است .

وی با گرامیداشت روز دامپزشکی افزود: این رشته نقش موثری در سلامت و بهداشت عمومی جامعه دارد اگر دامپزشکی نباشد بی تردید بخشی از سلامت جامعه به خطر می افتد لذا شایسته است از زحمات این قشر زحمت‌کش تقدیر شایسته به عمل آید .

امام جمعه بیله سوار به انتخاب علی دایی به عنوان بهترین مهاجم ادوار جام ملت های آسیا و همچنین احضار ایشان به دادگاه اشاره کرد و افزود: کسب این‌مقام مهم را به ایشان و همچنین مردم استان اردبیل تبریک عرض می کنم،ایشان در زلزله کرمانشاه بسیار خوب درخشید و خدمات زیادی انجام داد ،علی دایی شایسته تقدیر است ، هر چند احضار علی دایی به دادگاه از باب اتهام نبوده بلکه از باب مطلع است،اما جا دارد قوه قضاییه کسانی که پول مردم را به عنوان کمک به زلزله زده ها جمع کرده و ریالی خرج نکرده اند بازخواست کند .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار