مرحله پنجم و پایانی سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور 67 رکابزن روز پنجشنبه از شهر گردشگری سرعین در استان اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 04 October 2018

آئین افتتاحیه مرحله پنجم تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان با حضور مسئولان استانی و نیز مسئولان اجرایی این تور در سالن آمفی تئاتر هتل لاله سرعین برگزار شد که در این مرحله از تور رکابزنان پس از پیمودن 198 کیلومتر در ارتفاع کوه عون بن علی تبریز به خط پایان می‌رسند.

هشت تیم برتر جهان در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان حضور دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در این مراسم ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده شاهد حضور دوچرخه سواران اردبیلی در تور بین‌المللی ایران – آذربایجان باشیم و بتوانیم ظرفیت‌های استان را در این حوزه هر چه بیشتر معرفی کنیم.

علی نواداد گفت: امروز شاهد حضور هشت تیم برتر جهان در سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران_آذربایجان بودیم که یکی از رویدادهای مهم ورزشی برای کشور و استان اردبیل است چرا که در دو روز گذشته استان اردبیل و شهرستان سرعین میزبان چهارمین و پنجمین دوره از این تورنمنت بود.

وی با بیان اینکه برگزاری این تورنمنت یک امتیاز بزرگ ورزشی برای کشور و منطقه آذربایجان است، افزود: امیدواریم این رویداد فرهنگی در فعالیت‌های ورزشی استان موفقیت آمیز بوده و در سال‌های آتی شاهد حضور دوچرخه‌سواران استان اردبیل نیز در این مسابقات باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: سی و سومین دوره تورنمنت بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران_آذربایجان با مرحله آماتور آغاز و امروزه تبدیل به یک تور نیمه حرفه‌ای شده است و در سال‌های آینده شاهد تورنمنتی حرفه‌ای خواهیم بود.

پخش مستقیم  تور دوچرخه‌سواری ایران_آذربایجان از شبکه‌های سراسری

 مدیر اجرایی سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران_آذربایجان نیز در این مراسم  اظهار کرد: امسال سی و سومین دوره تورنمنت بین‌المللی دوچرخه سواری ایران_آذربایجان از سه ویژگی مهم برخوردار بود.

ایوب بهتاج افزود: در اولویت اول برگزاری این تورنمنت توجه به بحث کیفیت در انتخاب تیم مدنظر بود و سعی کردیم تا تیم‌های تراز اول در این دوره از تورنمنت قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی افزود: امسال تنها داور رسمی و نماینده اتحادیه دوچرخه سواران در این تورنمنت حضور داشت و بالاخره این که توانستیم برای نخستین بار این مسابقات را به صورت مستقیم از شبکه‌های سراسری پخش کنیم.

حمایت از برنامه‌های ورزشی در استان اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز  در این آئین اظهار کرد: برای برگزاری و میزبانی این تور بین‌المللی در استان اردبیل برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد تا بتوانیم به بهترین نحو شاهد برگزاری این مرحله از تور بین‌المللی دوچرخه‌سوری در اردبیل باشیم.

شهرام باباخانی با قدردانی از تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط در امر برگزاری این دوره از تور دوچرخه‌سواری به ویژه استانداری اردبیل گفت: از چندین ماه پیش در جلسات مختلف با دستگاه‌های اجرایی تمام تمهیدات زیرساختی در برگزاری این تورنمنت انجام شده بود.

وی افزود: در گفت‌وگوهایی که با مربیان و داوران تیم‌های داخلی و خارجی داشتیم، رضایت کامل از میزبانی استان اردبیل در برگزاری این تور داشتند و این افتخاری بزرگ برای استان به شمار می‌رود که می‌تواند زمینه‌ساز میزبانی از رویدادهای دیگر ورزشی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: امسال اردبیل افتخار برگزاری دو مرحله از 6 مرحله این تورنمنت را داشت و امیدواریم در سال‌های آینده نیز هر چه بهتر این تورنمنت برگزار شود.

باباخانی از حمایت از برنامه‌های ورزشی در استان خبر داد و گفت: توسعه ورزش در اردبیل از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌ها به شمار می‌رود که برای دستیابی به این مهم تلاش می‌کنیم تا از فعالیت‌ها در این زمینه حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار